Kia tworzy też pojazdy wojskowe. Właśnie zaprezentowała Light Tactical Cargo Truck dla armii Korei Południowej
Kia podczas tegorocznej Międzynarodowej Wystawy Przemysłu Zbrojeniowego w Zjednoczonych Emiratach Arabskich prezentuje lekki koncepcyjny pojazd taktyczny oraz podwozie do zabudowy.
Pojazd tego typu jest ważnym elementem systemu obronny każdej armii. Kia dostarcza go armii Korei Południowej od 2016 roku. Nowy, czteromiejscowy, lekki samochód ciężarowy prezentowany na targach IDEX ma odważny design i jest wyposażony w przedział do transportu żołnierzy oraz uzbrojenia. Atrakcyjny design i doskonała wszechstronność nowych pojazdów mogą przełożyć się na nowe zamówienia aut wojskowych marki Kia.
Podczas targów IDEX, oprócz koncepcyjnego Light Tactical Cargo Truck, Kia prezentuje również podwozie do zabudowy, które może służyć do budowy innego typu pojazdów opancerzonych. Układ napędowy i solidna rama dają wyobrażenie o możliwych zastosowaniach tej platformy.
{{ image(34594) }}
Kia Light Tactical Cargo Truck
Koncepcyjny Light Tactical Cargo Truck został opracowany przez markę Kia w ścisłej współpracy z administracją rządową, która tworzy program rozwoju obrony narodowej. Modułowe podwozie pozwala oferować pojazd w wariancie standardowym oraz jako model z przedłużonym rozstawem osi, a także odmiany opancerzone i nieopancerzone, samochody do celów dowództwa taktycznego i rozpoznania terenu, pojazdy uzbrojone i wiele innych.
{{ image(34595) }}
Wyróżniający się czteroosobową kabiną Light Tactical Cargo Truck został zaprojektowany na potrzeby sił zbrojnych i zapewnia doskonałą mobilność w trudnym terenie oraz trwałość i funkcjonalność w każdych warunkach. Samochód nieopancerzony z długim rozstawem osi może być wyposażony w zabudowę, którą można dostosować do różnych potrzeb, takich jak skrzynia ładunkowa, mobilny warsztat czy centrum łączności. Pojazd może przewieźć dziesięciu w pełni uzbrojonych żołnierzy oraz, w tylnej części, do trzech ton ładunku.
{{ image(34596) }}
Kia Light Tactical Cargo Truck jest napędzany 225-konnym silnikiem wysokoprężnym, który spełnia normę Euro 5. Napęd jest przenoszony na cztery koła za pośrednictwem nowoczesnej, 8-biegowej przekładni automatycznej. Ciężarówka jest wyposażona w niezależne zawieszenie, klimatyzację, mechanizm różnicowy o ograniczonym tarciu, opony typu run-flat oraz w elektromagnetyczny system zakłócający namierzanie.
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych
Zostaw komentarz: