Ketchup made by… Volkswagen!
Kurtki, breloczki, czapeczki, akcesoria samochodowe i domowe - takie gadżety sygnowane logo znanych samochodowych marek znamy dobrze. Ale żeby firmy samochodowe robiły jedzenie? Tego jeszcze nie grali.
![]() |
fot. VW
|
Co to jest – czerwony i zrobiony z pomidorów? No jasne, że ketchup! Na pewno zastanawiacie się dlaczego o czerwonym sosie do kanapek piszemy na portalu motoryzacyjnym dla kobiet.
Odpowiedź jest prosta, lubimy śledzić motoryzacyjne ciekawostki, a jeden z samochodowych producentów postanowił takowy przysmak wyprodukować. Ketchup z niemieckiego Wolfsburga ma idealnie współgrać z kiełbaskami curry serwowanymi pracownikom fabryk. Czy Volkswagen odkrył nowy rynek i walczy w ten nietypowy sposób z kryzysem? W końcu jeść trzeba zawsze.
Niemiecki producent zaprezentował swój smaczny produkt na największych targach klasycznych samochodów w Essen. Jego butelkowany sos kosztuje 3 euro i zostanie wypuszczony na rynek tylko w tysiącu egzemplarzy. Ketchup sygnowany przez firmę Kraft ma etykietę z kultowym Beetle z lat 50. i ma oparty „na tradycyjnej recepturze” skład.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: