Kate Moss w reklamie motocykli Matchless
Supermodelka Kate Moss będzie reklamowała nową kolekcję odzieży i akcesoriów najstarszej brytyjskiej firmy motocykli Matchless.
Marka Matchless to najstarsza firma motocyklowa w Wielkiej Brytanii. Motocykle z Plumstead są już produkowane od 1899 roku. W czerwcu, Matchless planuje wydać nową kolekcję akcesoriów. Brytyjska supermodelka Kate Moss, która współpracowała z takimi markami, jak Dolce & Gabbana, Gianni Versace, L’Oréal, czy Yves Saint Laurent, zostanie twarzą kolekcji Matchless.
![]() |
fot. materiały prasowe
|
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej współpracy, to pierwsza taka reklama w naszej historii” – powiedział Michele Malenotti, szef działu marketingu Matchless – „Czujemy, że Kate idealnie pasuje do naszej marki i będzie świetną twarzą naszej kampanii” – dodał.
Nowa kolekcja będzie zawierać m.in. skórzane i bawełniane kurtki w cenach rozpoczynających się od 900 funtów.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: