Karl Lagerfeld reklamuje Volkswageny – film

Choć, jak deklaruje projektant, kocha samochody marki BMW, nic nie stoi na przeszkodzie, by reklamować Volkswageny. W nowej kampanii marki z Wolfsburga, Karl Lagerfeld prezentuje model Polo i Golf w specjalnej wersji wyposażeniowej Style.

fot. Volkswagen

Słynny niemiecki projektant i fotograf, Karl Lagerfeld, w filmie reklamowym Volkswagena gra… samego siebie. Eleganckie edycje Polo i Golfa, nazwane Style, mają dedykowane felgi aluminiowe i światła przeciwmgielne, przyciemniane tylne szyby z boku i specjalne oznaczenie. W wersji Style Plus klient dodatkowo otrzyma panoramiczny dach i możlwiość wyboru wśród dodatkowych wzorów felg.

Samochody w zasadzie wyróżniają się jedynie kilkoma estetycznymi dodatkami. Któż inny mógł je zareklamować, jak nie właśnie Lagerfeld, który jest przecież specjalistą ds. estetyki i delikatnych dodatków?

Zobacz zdjęcia autorstwa Karla Lagerfeld’a do Kalendarza Pirelli.

Najnowsze

Dorota Gardias i Marek Nyga w filmie „Race & Gangsta”

Nareszcie powstał długo oczekiwany film z Dorotą Gardias i Markiem Nygą w rolach głównych. Oprócz znanej prezenterki telewizyjnej i świetnego kierowcy wyścigowego, w filmie udział wzięli jeszcze inni bohaterowie...

fot. youtube

A konkretniej bohaterowie na kołach: rajdowa wersja Mitsubishi Lancera Evolution IX, cywilne Subaru Impreza WRX STI oraz Porsche Cayenne.

Czy szybkie samochody, będące do dyspozycji pary, pomogą bohaterom wydostać się z opresji?

Zapraszamy do obejrzenia filmu.

Więcej o tym, co łączy Dorotę Gardias z Markiem Nygą można przeczytać tutaj.

Najnowsze

Tata Nano Gold – prawdziwy klejnot czy tania biżuteria?

Chyba nie ma na świecie takiej kobiety, która nie odróżniłaby taniej biżuterii ze sklepu „wszystko za 4 zł" od prawdziwego srebra i diamentu. A do której grupy zaliczyć Tatę Nano pokrytego klejnotami?

fot. Tata

Każde dziecko wie, po co powstał taki samochód jak Tata Nano. Auto w założeniach miało podbić rynek w segmencie najmniejszych samochodów. Jego niska cena miała być głównym powodem, dla którego pojazd miał się sprzedawać jak ciepłe bułeczki. Tymczasem, jak się okazuje, w dobie XXI wieku klienci nie do końca są zainteresowani produktami z najniższej półki „made by tesco”.

Zainteresowanie samochodem spada drastycznie, producent się niepokoi. Do tej pory udało się sprzedać jedynie 71 tysięcy egzemplarzy, co nie jest rekordowym wynikiem. Zwłaszcza, że potencjalnie samochód miał zdominować ulice na całym świecie.

Indyjski producent próbuje więc ratować się za wszelką cenę.

Jeden z trzynastu projektów. Ciekawe, który wygra…
fot. Tata

We współpracy z firmą jubilerską Titan postanowiono stworzyć specjalny egzemplarz pokryty klejnotami i złotem, który zapewni szum medialny i być może przypomni ludziom o istnieniu takiego modelu jak Nano. W ten sposób auto, które z założenia miało być bardzo skromne i jedynym jego wyposażeniem miał być… silnik, doczeka się, o dziwo, ekskluzywnej wersji!

Ogłoszono konkurs, w którym udział bierze 13 artystycznych projektów Nano w złocie. Zwycięzca wyłoniony zostanie niebawem, a zwieńczeniem dzieła będzie prawdziwe Nano w złocie przygotowane w fabryce Titan w Bagalore.

Ciekawe tylko, czy właściciel takiego egzemplarza będzie mógł spać spokojnie? W końcu chyba nikt nie chciałby, żeby jego klejnot na czterech kółkach którejś nocy po prostu sobie… spłonął? Niestety, powodów do niepokoju jest wiele  – do tej pory zliczono już kilkanaście przypadków płonących Nano z powodu źle zamontowanej instalacji elektrycznej…

Najnowsze

Volkswagen wyprodukował 111.111.111 samochód

Volkswagen kończy rok wyjątkowym jubileuszem: z taśmy produkcyjnej w fabryce w Wolfsburgu, 22 grudnia, zjechał 111.111.111 Volkswagen.

fot. Volkswagen

Jubileuszowym samochodem jest Golf GTI w kolorze shadow blue metallic.

Pierwszym Volkswagenem, który zdobył wielką popularność był Garbus, wyprodukowany
w około 21,5 milionach sztuk. Przez dziesięciolecia Volkswagen konsekwentnie rozbudowywał swoją ofertę modeli. Zdecydowanie najpopularniejszym jest Golf z rekordową liczbą 28 milionów sprzedanych egzemplarzy. Oprócz Golfa do produkcyjnego jubileuszu swój wkład wniosły między innymi Passat (17,5 miliona) i Polo (11,5 miliona).

– Ten jubileusz produkcyjny jest także – a w zasadzie przede wszystkim – zasługą naszych pracowników ze wszystkich fabryk i biur na całym świecie. Aby wyprodukować ponad 111 milionów pojazdów potrzebne są: olbrzymia wiedza inżynierska i kilkudziesięcioletnie doświadczenie. – powiedział Hubert Waltl, Członek Zarządu ds. Produkcji marki Volkswagen.

VW Garbus – pierwszy samochód producenta, który cieszył się dużą popularnością.
fot. Volkswagen

Marka Volkswagen produkuje swoje modele i podzespoły w 35 zakładach rozproszonych na całym świecie. W Niemczech są to fabryki w Wolfsburgu, Brunszwiku, Kassel, Emden, Hanowerze, Zwickau, Salzgitter, Dreźnie i Chemnitz, w Polsce w Poznaniu oraz Polkowicach.

Najnowsze

Odświeżony Mercedes C klasa – film

Po ponad trzech latach od pojawienia się nowej generacji C klasy Mercedes uznał, że najwyższy czas na zmiany. Limuzyna po faceliftingu na ulicach pojawi się już latem przyszłego roku.

fot. Mercedes-Benz

Popularny model Mercedesa przeszedł gruntowne zmiany – od wyglądu, poprzez montaż dodatkowych systemów, na nowych silnikach kończąc.

Jeśli chodzi o zmiany zewnętrzne, projektanci postawili na przestylizowanie głównie przodu. Przeprojektowana maska, zderzaki i reflektory ze światłami do jazdy dziennej w technologii LED niejednemu nasuną zapewne skojarzenia z popularnym na naszych drogach samochodem czeskiego producenta, Skodą Octavią.

Mimo dość mocno przestylizowanego przodu, z tyłu styliści zachowali prawie taka samą sylwetkę.
fot. Mercedes-Benz

Wewnątrz również ma być lepiej. Producent chwali się lepszą jakością materiałów tapicerskich oraz większą ilością miejsca dla pasażerów. Nowe wykończenia, inny zestaw wskaźników i kierownica oraz wiele nowych systemów ułatwiających życie kierowcom to najważniejsze ze zmian. Podobnie jak w przypadku poprzednika, nowa C klasa będzie dostępna również w sportowej i luksusowej wersji wyposażeniowej.

Co pod maską? Tutaj również sporo się dzieje. Generalnie, wszystkim producentom zależy na tym, by klientom zapewnić świetne osiągi przy możliwie niskim spalaniu. Z tego też względu pojawi się nowa, 7-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów, wzmocniony o 34 KM silnik V6 w wersji C350 oraz całkiem nowa jednostka napędowa – czterocylindrowy doładowany silnik o pojemności 1.8 litra i mocy 201 KM. Samochód zadebiutuje w przyszłym miesiącu na targach samochodowych w Detroit.

Najnowsze