Kampania bezpieczeństwa dla mam na lato
Z okazji nadchodzących wakacji firma TomTom rozpoczęła kolejną, letnią odsłonę skierowanej przede wszystkim do mam kampanii promującej bezpieczne zachowanie na drodze.
Na stronie http://www.mamatomtom.pl można znaleźć porady względem poruszania się na drodze, jak również dzielić się wrażeniami z wakacyjnych wyjazdów. Mamy znajdą tam dla siebie interesującą platformę społecznościową, na której będę mogły publikować zdjęcia, zapoznawać się z sugerowanymi przez inne kobiety trasami i pomysłami na wypoczynek.
![]() |
fot. TomTom |
Wszyscy użytkownicy nawigacji TomTom, niezależnie od posiadanego modelu, będą mogli uczestniczyć w drugiej edycji konkursu fotograficznego „Mamo, było super!”, w którym co miesiąc jedna osoba wygra nawigacje satelitarne TomTom Start 20. Tematyka zdjęć to rodzinne podróże z nawigacją TomTom. Ponadto, w ramach kolejnego konkursu „Wszystko o rodzinnych podróżach” autorki najciekawszych pomysłów na wycieczkę w rodzinnym gronie otrzymają drobne upominki w postaci płyt CD z bajkami dla swojego dziecka, które z pewnością urozmaicą pociechom podróż.
Kampania trwa od 12.07.2012 do 30.09.2012
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: