Kampania bezpieczeństwa dla mam
Firma TomTom, dostawca produktów nawigacyjnych, rozpoczęła właśnie kampanię promująca bezpieczeństwo na drodze, a skierowaną bezpośrednio do mam.
fot. TomTom |
Na stronie internetowej http://www.mamatomtom.pl zostanie umieszczona platforma informacyjna skierowana do kobiet, zawierająca porady na temat bezpiecznego poruszania się po drodze. Użytkowniczki będą mogły wymieniać się pomysłami i doświadczeniami. Za pośrednictwem publikowanych zdjęć z podróży i wspomnień z wyjazdów mamy podzielą się inspiracjami do rodzinnych wypraw. Wszystko w duchu promowania bezpiecznego spędzania czasu w samochodzie.
fot. TomTom |
Wszyscy posiadacze nawigacji TomTom będą mogli wziąć udział w konkursie fotograficznym „Mamo, było super!”. Nagrodą dla dwóch osób tygodniowo będzie zwrot całej sumy wydanej na urządzenie. Tematyka zdjęć to rodzinne podróże z nawigacją TomTom.
Kampania trwa od 16 kwietnia do 31 maja 2012.
Najnowsze
-
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
7 grudnia już po raz XVI odbędą się warszawskie MotoMikołajki.pl -
Nowa Toyota Hilux Mild-hybrid 48V od 170 900 zł netto
-
DACIA DUSTER ZDOBYWA TYTUŁ CAR OF THE YEAR POLSKA 2025
-
LEXUS RC SKOŃCZYŁ 10 LAT. PIERWSZE COUPE Z NAPĘDEM HYBRYDOWYM I WERSJA RC F Z SILNIKIEM V8
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Zostaw komentarz: