Kampania bezpieczeństwa dla mam
Firma TomTom, dostawca produktów nawigacyjnych, rozpoczęła właśnie kampanię promująca bezpieczeństwo na drodze, a skierowaną bezpośrednio do mam.
![]() |
fot. TomTom |
Na stronie internetowej http://www.mamatomtom.pl zostanie umieszczona platforma informacyjna skierowana do kobiet, zawierająca porady na temat bezpiecznego poruszania się po drodze. Użytkowniczki będą mogły wymieniać się pomysłami i doświadczeniami. Za pośrednictwem publikowanych zdjęć z podróży i wspomnień z wyjazdów mamy podzielą się inspiracjami do rodzinnych wypraw. Wszystko w duchu promowania bezpiecznego spędzania czasu w samochodzie.
![]() |
fot. TomTom |
Wszyscy posiadacze nawigacji TomTom będą mogli wziąć udział w konkursie fotograficznym „Mamo, było super!”. Nagrodą dla dwóch osób tygodniowo będzie zwrot całej sumy wydanej na urządzenie. Tematyka zdjęć to rodzinne podróże z nawigacją TomTom.
Kampania trwa od 16 kwietnia do 31 maja 2012.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: