Joanna Mleczko na Suzuki RM-Z250 – film

Joanna Mleczko uwielbia jazdę na motocyklu w terenie. Nagrała film podczas swojej przejażdżki świeżo wyremontowanym motocyklem Suzuki RM-Z250.

Joanna Mleczko ma dopiero 25 lat, ale spore doświadczenie w jeździe motocyklem w terenie. Oto jak opisuje swoje początki.

– Pierwszy raz na motocyklu posadzono mnie gdy miałam 5 lat. Jako że 5-latce ciężko było operować kierownicą, jazda skończyła się w krzakach. Nie zakończyła się jednak moja przygoda z motocyklem. Obecnie jeżdżę na motocyklu Suzuki RM-Z250 2007, świeżo po generalnym remoncie. Kupno tego motocykla to był przypadek. Do tej pory jestem oddana motocyklom KTM – moją poprzednią maszyną KTM SX400. Po długotrwałych deszczach nie mogłam sobie jednak odmówić jazdy świeżo wyremontowanym motocyklem.

Oto jak wyglądała przejażdżka Joasi.

Najnowsze

Jarosław Hampel na obchodach 20-lecia marki Profix

9 maja na terenie siedziby Profix w podwarszawskiej Łomnie odbyły się uroczyste obchody jubileuszu XX-lecia istnienia firmy. W konferencji prasowej uczestniczył Jarosław Hampel, wicemistrz świata w sporcie żużlowym, ambasador marki Proline.

Do Centrum Dystrybucyjno-Handlowego Pprofix, jednego z największych dystrybutorów narzędzi i elektronarzędzi w Polsce, przybyło kilkuset kontrahentów firmy z całej Polski. Goście uczestniczący we wspólnym grillu, mogli zapoznać się również z nowinkami produktowymi na rynku narzędzi ręcznych i elektronarzędzi. Poza rozbudowaną ekspozycją marek własnych Profix, swoje stoiska wystawiły między innymi takie marki, jak: Stanley, deWalt, Fiskars, Ekspress czy Juco. Chętni mogli zobaczyć także pojazd serwisowy, sponsorowanego przez firmę Prpfix, teamu BMW Sikora Motorsport.

Prezes Profix Krzysztof Sobieraj oraz wiceprezes Mirosław Cichecki z Jarosławem Hampelem prezentują najnowszy zestaw kluczy Proline.
fot. Profix

Uroczystości towarzyszyło spotkanie prasowe dla dziennikarzy. Wzięło w nim udział kilkunastu przedstawicieli mediów lokalnych oraz specjalistycznych. Na konferencji wystąpili członkowie Zarządu Spółki – prezes Krzysztof Sobieraj oraz wiceprezes Mirosław Cichecki.
– Założyliśmy Profix na samym początku istnienia wolnego rynku w Polsce. Firma rosła razem z rodzimą gospodarką – powiedział prezes Krzysztof Sobieraj. Przedstawiciele firmy zaprezentowali także założenia nowej komunikacji marketingowej trzech marek należących do Profix: Proline (narzędzia ręczne), Lahti PRO (odzież ochronna) oraz Trytoon (elektronarzędzia).

Pozdrowienia dla czytelników Motocainy od Jarosława Hampela
fot. Motocaina.pl

W konferencji prasowej wziął udział również Jarosław Hampel, wicemistrz świata w sporcie żużlowym, twarz marki Proline. Żużlowiec podkreślił, że narzędzia Proline, w które wyposażony jest jego serwis, sprawdzają się nawet w ekstremalnych warunkach, jakie panują podczas zawodów.

Obchody zwieńczyła uroczysta Gala w Hotelu Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim. Jedną z atrakcji wieczoru był występ Maryli Rodowicz. Podczas uroczystości wyróżniono najbardziej zasłużonych partnerów firmy okolicznościowymi statuetkami „Prolion”. Przeprowadzono również aukcję charytatywną, którą prowadził dziennikarz Radia Zet, Kamil Nosel. Zlicytowano między innymi kombinezon Jarosława Hampela oraz kask Ireneusza Sikory. Cały dochód z licytacji w wysokości ponad 36 000 zł został przekazany na rzecz Fundacji Radia Zet, która zajmuje się pomaganiem dzieciom cierpiącym na choroby serca.

Motocykl żużlowy Jarosława Hampela
fot. Motocaina.pl

Najnowsze

Harley-Davidson i Jeep łączą siły

Jeep - jako oficjalny partner marki Harley-Davidson w roku 2014 odgrywać będzie kluczową rolę we wszystkich ważniejszych imprezach organizowanych przez legendarnego amerykańskiego producenta motocykli na obszarze EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).

Jeep – jako oficjalny partner marki Harley-Davidson w roku 2014 odgrywać będzie kluczową rolę we wszystkich ważniejszych imprezach organizowanych przez legendarnego amerykańskiego producenta motocykli na obszarze EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Partnerstwo pomiędzy Jeepem a Harleyem-Davidsonem to rodzaj pokłonu dla wiary w moc swobody i autentyczności oraz pasji i unikalności, wartości wyznawanych wspólnie przez te słynne marki, a „zawartych” we wszystkich modelach obu motoryzacyjnych ikon „Made in USA”. To także ukłon dla stylu życia wszystkich tych, którzy dokonują ich wyboru.

Inauguracją serii imprez z udziałem marki Jeep „u boku” Harleya-Davidsona była ósma edycja festiwalu muzycznego Harley-Davidson Euro Festival, odbywająca się w słynnym francuskim kurorcie Saint-Tropez w dniach 8-11 maja 2014 r., a której Jeep był sponsorem głównym. Dla entuzjastów Harelya-Davidsona z całego świata przygotowano dodatkową atrakcję i możliwość bliższego poznania kultowego Jeepa Wranglera, nowego Cherokee oraz flagowego Grand Cherokee w specjalnie oznaczonej strefie „wioski” Harley-Davidson Village a także jazdy próbnej „Jeep Experience” na „Jeep Test Drive Area”rodzaju poligonu, gdzie na powierzchni 1000 m2 przekonać się można było o możliwościach terenowych pojazdów Jeep 4×4. Marka-synonim off-roadu zadziwiła tym razem publiczność widowiskiem „na żywo” adresowanym do prawdziwych wyznawców swobody i wolności, podczas którego panele nadwozia Wranglera będą kunsztownie dekorowane (natryskiwane) przez artystów-malarzy ornamentacjami w stylu Harley-Davidson.

Harley-Davidson i Jeep łączą siły
fot. Jeep

Każdy zlot „harleyowców” uświetnia wielka rewia motocykli. Aby podkreślić wartości propagowane przez marki Harley-Davidson i Jeep zorganizowano spektakularną paradę z okazji Euro Festival w Saint-Tropez , którą otwierał Jeep Wrangler. Tradycja ta będzie kontynuowana podczas kolejnych imprez.

Współpraca pomiędzy dwoma kultowymi markami rodem z USA w roku 2014 przewiduje promocję pojazdów Jeep i motocykli Harley-Davidson w ramach kalendarza imprez o charakterze międzynarodowym, m.in. European H.O.G. Rally & Croatia Harley Days 2014 w chorwackim Biogradzie na Moru (Dalmacja) w dniach 12-15 czerwca, Barcelona Harley Days 2014 w Barcelonie pomiędzy 4 a 6 lipca oraz European Bike Day nad austriackim jeziorem Faaker See (Karyntia) od 2 do 7 września.

Celem rozpropagowania partnerstwa marek Jeep i Harley-Davidson portal jeep-people.com i wszystkie pozostałe kanały społecznościowe Jeepa otwierają specjalną sekcję publikującą pełen kalendarz wydarzeń oraz program międzynarodowych imprez firmowanych przez najsłynniejszego amerykańskiego producenta kultowych motocykli.

Jeep-People.com
Jeep-Travel.com
facebook.com/JeepOlllllllOpeople
youtube.com/JeepOlllllllOPeople
twitter.com/Jeep_People
instagram.com/jeeppeople
pinterest.com/jeeppeople
flickr.com/jeep-people
it.foursquare.com/jeep_people

Harley-Davidson Polska zaprasza natomiast na oficjalny profil amerykańskiego brandu na Facebooku.

Najnowsze

Monster X Tour w Łodzi już 1 czerwca – wygraj wejściówki!

Ryk silników o ogromnej mocy, hektolitry spalonego paliwa, niewiarygodne akrobacje, dziesiątki miażdżonych wraków aut. Wielkie i głośne Monster Trucki powracają do Polski! Wygraj wejściówki na mega wydarzenie w łódzkiej Arenie już 1 czerwca!

UPDATE! rozwiązanie konkursu tutaj.

 

KONKURS – WYGRAJ WEJŚCIÓWKI NA SHOW w Łodzi

1.06.2014 – ŁÓDŹ, Atlas Arena – godz. 13:00

Aby wygrać jedną z dwóch podwójnych wejściówek na Monster X Tour w Atlas Arenie w Łodzi 1 czerwca 2014 napisz pod tym artykułem dlaczego akurat Ty masz je wygrać i dlaczego?

W jaki sposób zamieścić komentarz?

– komentując za pośrednictwem Facebooka pod tym artykułem (decyduje liczba like’ów pod komentarzem);

– komentarze zamieszczone tradycyjnie – decyduje najciekawszy według redakcji powód i uzasadnienie otrzymania wejściówki.

Konkurs trwa do 25 maja do godziny 23.59. W poniedziałek 26 maja ogłosimy wyniki na naszej stronie.

 

Już w czerwcu 2014 roku Łódź, Wrocław i Kraków staną się epicentrum motorowej rozrywki za sprawą najlepszych Monster Trucków świata, które w samych tylko Stanach Zjednoczonych podziwia blisko siedemset tysięcy widzów podczas 80 show rocznie! Zobaczysz niewiarygodne kilkutonowe samochody, które będą ze sobą zaciekle rywalizować podczas ekstremalnych wyścigów i zawodów freestyle. Przekonasz się na własne oczy, jak wysoko potrafią wybijać się w powietrze. Sprawdzisz co dzieje się z osobówkami, które dostaną się pod ich olbrzymie opony oraz jak szybko i swobodnie potrafią szaleć na dwóch kółkach.

Monster X Tour 2014 – pokazy ogromnych Monster Trucków
fot. Monster X Tour
Monster X Tour 2014 – akrobacje na motocyklach.
fot. Monster X Tour

Natomiast motocyklowi kaskaderzy z FMX Stunt Riders zaprezentują się w zapierających dech w piersiach powietrznych akrobacjach. To wszystko w ramach kolejnej edycji Monster X Tour w Polsce, która realizowana jest przez największego niezależnego producenta wydarzeń sportów motorowych w USA – Monster Truck Entertainment!

1.06.2014 – ŁÓDŹ, Atlas Arena

Show godz. 13.00

Pit Party 11:00-12:30 (wejście do 12:00)

Show godz. 18:00

Pit Party 16:00-17:30 (wejście do 17:00)

7.06.2014 – KRAKÓW, Stadion Cracovii

Show godz. 13.00

Pit Party 11:00-12:30 (wejście do 12:00)

Show godz. 19:00

Pit Party 17:00-18:30 (wejście do 18:00)

14.06.2014 – WROCŁAW, Stadion Wrocław

Show godz. 15.00

Pit Party 13:00-14:30 (wejście do 14:00)

PIT PARTY – przyjdź wcześniej, poznaj kierowców, zdobądź ich autograf i zrób sobie zdjęcie z gigantycznymi Monster Truckami!

PIT PARTY to impreza poprzedzająca główne show. Każdy, kto nabędzie bilet VIP będzie miał okazję podziwiać z bliska kultowe ciężarówki w parku maszyn. To doskonała okazja dla wszystkich fanów motoryzacji do zapoznania się z budową ogromnych pojazdów, zrobienia sobie zdjęcia przy ponad 1,5 metrowych oponach, zdobycia autografów zawodników, czy porozmawiania z mechanikami odpowiedzialnymi za ich sprawne funkcjonowanie.

Pierwszy monster truck powstał w 1974 roku – jego konstruktor Bob Chandler zbudował go na bazie  swojego pick-upa F-250 i nazwał BIGFOOT. W ciągu kilku lat auto stało się sławne w całych Stanach, a sam Chandler znalazł wielu naśladowców, którzy podobnie jak on, zajęli się konstruowaniem aut-gigantów. Od połowy lat 80. zaczęto organizować zawody i pokazy monster trucków w całej Ameryce.

Dzisiejsze monster trucki różnią się zdecydowanie od swoich „przodków” – są szybsze, wytrzymalsze, a ich konstrukcja znacznie bardziej skomplikowana. Najistotniejsze jest bezpieczeństwo kierowców – pokazy należą do ryzykownych, wywrotki i kraksy zdarzają się dość często – dlatego każde auto musi być wyposażone, na wzór samochodów wyścigowych, w klatkę bezpieczeństwa chroniącą kabinę przed zmiażdżeniem. Obowiązkowo auta posiadają aż trzy wyłączniki odcinające zapłon, na wypadek utraty przez kierowcę kontroli nad pojazdem. Innym bardzo ważnym elementem jest zawieszenie – musi być jednocześnie lekkie, jak i odporne na ogromne obciążenia powstające m.in. podczas skoków z ramp oraz innych ewolucji. Natomiast napędzane metanolem silniki tych potężnych pojazdów, osiągające do 1,5 tysiąca koni mechanicznych mocy, umożliwiają kierowcom wykonywanie widowiskowych akrobacji, które gwarantują niesamowite wrażenia i ekstremalne emocje dla publiczności.

Zawody monster trucków są w Stanach Zjednoczonych nazywane „wrestlingiem sportów motorowych”, co świadczy o ich ogromnej i niesłabnącej od 3 dekad popularności. Mimo że w Europie zagościły zdecydowanie później, publiczność starego kontynentu zdążyła już je pokochać.

Najnowsze

Coraz więcej motocyklistek w USA

Pasja do motocykli jest zaraźliwa. Wiedzą to wszyscy, którzy mieli z nimi do czynienia i "zachorowali" na radość z jazdy jednośladem. W USA coraz więcej pań zasiada za kierownicą motocykli.

Ostatnie doniesienia Motorcycle Industry Council z USA świadczą o tym, że gwałtownie rośnie liczba kobiet jeżdzących w Stanach motocyklami. Jak wiadomo ma to przełożenie na zadowolenie z życia, poczucie własnej wartości, a nawet życie seksualne (o tym, że motocyklistki są szczęściwszymi kobietami pisałyśmy wcześniej tu).

Według doniesień, kobiety decydują się w większości na motocykle marki Harley-Davidson – ten amerykański producent sprzedał w 2013 roku więcej jednośladów paniom niż inne marki. Mniej więcej 12 procent wszystkich motocyklistów w Stanach to kobiety i jest to wzrost o 30% w ciągu ostatniego dziesięciolecia.

– Tysiące kobiet wykazało, że jazda motocyklem Harley – Davidson jest skutecznym sposobem na wzmocnienie swojej niezależności, pewności siebie i osiągnięcie zupełnie nowej jakości życia” – powiedziała Claudia Garber, Dyrektor Harley-Davidson. ” Badania pokazują jak pozytywny wpływ na kobiety ma jazda motocyklem, więc zapraszamy wszystkie panie, które marzą o otwartej drodze do rozpoczęcia swojej podróży.”

Kobiety w USA większości jeżdżą mtocyklami Harley-Davidson
fot. Harley-Davidson

Najnowsze