Jeśli na piknik, to koniecznie Rolls-Roycem - film

21 lipca 2010
Czteroosobowy, wieloczęściowy zestaw piknikowy wykończony eleganckim aluminium i pokryty warstwą skóry - oto najnowsza propozycja przedstawiona przez koncern Rolls-Royce Motor Cars.

Zestaw piknikowy do Rolls Royce Phantom Drophead Coupé.
fot. Rolls Royce
Zestaw uzupełnia ofertę około stu nowych, wykonywanych na zamówienie sprzętów, które opracowano w ciągu ostatnich 18 miesięcy i które na nasze życzenie mogą znaleźć się w Phantomie Drophead Coupé.

Został wyprodukowany z połączenia najlepszych materiałów: polerowanego aluminium, najwyższej jakości skóry z niewielkiej niemieckiej garbiarni, użytej do wykończenia zestawu, olejowanego drewna teakowego z zewnątrz (w opcji także dębowe), polerowanego aluminium i stali nierdzewnej. Po otwarciu wieka zastajemy drewno różane oraz designerskie szutućce i dodatkiu stołowe, które trzymają się wnętrza za pomocą magnesów.

Phantoma, czyli sztandarowy model Rolls-Royce'a, od nie bez powodów określa się jako udane połączenie tradycji i technologii. Auto, produkowane jest aż w trzech fabrykach. W Unterholerau i Dingolfing na południu Niemiec mechanicy ręcznie spawają karoserię wykonaną z ponad pięciuset elementów stalowych i aluminiowych. Brytyjska firma Goodwood zabezpiecza tę karoserię lakierem, podkładem, powłoką barwną. Jest to zresztą jedyny etap produkcji, w którym wykorzystuje się maszyny. Potem przychodzi czas na montaż części. Co jest jednak w Phantomie największą zaletą? To, że klienci zainteresowani jego kupnem mogą wybierać i dowolnie dopasowywć niektóre z jego części, a także wszystkie materiały wykończeniowe. Do woli przyszłych właścicieli koncern pozostawia m.in. określenie koloru szwów na tapicerce, odcieniu okleiny lub barwy wnętrza czy dobranie wzoru na tzw. „Flying Lady" - ręcznie malowanym złotym pasku, który w każdym Phantomie umieszczany jest wzdłuż karoserii.

Użyte materiały są najwyższej jakości.
fot. Rolls Royce
- Realizacja takich prywtanych zamówień to klejnot w naszej koronie, doskonałe uzupełnienie dotychczasowej oferty produktów luksusowych - wyjaśnia Torsten Müller-Otvos, szefujący koncernowi Rolls-Royce Motor Cars. - Wiemy jak bardzo jest ważna, dlatego cały czas staramy się ją poszerzać.

Stąd też ostatnia propozycja Rolls-Royce'a, czyli luksusowy zestaw piknikowy dla czterech osób. Znajdziemy w nim eleganckie walizki i kufry, szklane kieliszki i kompletną zastawę oraz wszystko, cokolwiek może nam się na piknikowym wyjeździe przydać. Całość zaprojektowana  przez dom Goodwood.

Twórcy przyznają zgodnie, że do tej pikniowej propozycji zainspirowało ich lato i piękna pogoda, jaka nam w tym roku towarzyszy.

Dla klientów Rollsa cena zestawu nie jest ważna. Ich stać.
fot. Rolls Royce
- Ludzie chcą z niej jak najintensywniej korzystać, a my przygotowując zestaw do fetowania na łonie natury, chcieliśmy dać im kolejny dowód na to, że zależy nam przede wszystkim na spełnianiu indywidualnych pragnień klientów. W tym przecież kryje się prawdziwy klucz to zadowolenia i satysfakcji obu stron - dodaje Müller-Otvos.
Najwyraźniej podejście Rolls-Royce'a jest słuszne. W 2009 r. aż 75 proc. wszystkich sprzedanych modeli Phantoma zawierało elementy wykonywane na zamówienie. Podczas gdy pięć lat wcześniej było to „zaledwie" 50 proc.

Debiut zestawu jest planowany na Salon Privé, w ekskluzywnym klubie Hurlingham w Londynie, między 21 a 23 lipca. Cena nie została jeszcze podana, jednak są już pierwsze zamówienia.

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy!