Jennifer Aniston, Alicia Keys i Demi Moore dla Forda
Ford przeprowadza kolejną akcję charytatywną skierowaną tym razem głównie dla kobiet. Chodzi o film, w którym udział biorą Jennifer Aniston, Alicia Keys i Demi Moore, który ma uświadomić, że z rakiem piersi można walczyć i zwyciężać.
| Koszulkę zaprojektowaną przez Jennifer Aniston można kupić na www.fordcares.com |
![]() |
|
fot. Ford
|
„Five” to film o piątce kobiet, które w różny sposób radzą sobie ze swoim nieszczęściem. Pierwsza historia opowiada o dziewczynce, której matka przegrywa walkę z rakiem. Pomimo tak tragicznych zdarzeń, jako już dorosła kobieta, zakłada klinikę onkologiczną by pomóc wyleczyć inne kobiety zmagające się z rakiem. Klinika jest punktem centralnym całej opowieści, bo wszystkie pozostałe historie mają miejsce właśnie tam.
Film skupia się na relacjach międzyludzkich i emocjach związanych z tak obciążającymi psychikę kobiet wydarzeniami. Pokazuje sposób, w jaki kobiety radzą sobie w trudnej sytuacji życiowej, znajdują siłę i determinację w sobie po to, by wyjść z opresji zdrowe na ciele i duchu.
Film reżyserowany przez Jennifer Aniston, Alicię Keys, Demi Moore, Patty Jenkins i Penelope Spheeris jest tylko jedną z części kampanii Forda: Różowi Wojownicy (Ford Warriors in Pink). Kolejnym, ciekawym „dodatkiem” do akcji jest zaprojektowana przez Aniston koszulka. Dziecięcy rysunek lądowania na księżycu ma uświadamiać, że tak jak w 1969 roku niemożliwe stało się możliwe, tak i w przypadku walki z rakiem piersi, przy odpowiedniej determinacji, można odnieść sukces. Dodatkowo pod banderą Różowych Wojowników Forda będzie można obejrzeć krótki dokument zawierający momenty z kręcenia filmu.
Wszystkie zyski z filmu i sprzedaży koszulki zostaną przekazane na rzecz fundacji Susane G. Komen, która od 17 lat współpracuje z Fordem nad znalezieniem leku na raka i podnoszeniem świadomości kobiet co do zagrożenia stwarzanego przez tę chorobę.
Tak piękna kampania zmusza do refleksji. Wciąż zbyt wiele kobiet jest diagnozowanych za późno, mimo że rak piersi jest całkowicie wyleczalny. Pamiętajmy, by regularnie przeprowadzać badania. To nic trudnego ani bolesnego, a może nam uratować życie.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem

Zostaw komentarz: