
Jedziesz na czewonym świetle? Ten film do Ciebie przemówi – Wideo
Właśnie rusza kampania Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie, która ma na celu uświadomienie kierowcom, czym może się skończyć jazda na czerwonym świetle.
Patronat nad kampanią objęła Ambasada Brytyjska. Ta decyzja nie jest przypadkowa, bowiem właśnie w 1868 roku w Londynie pojawiła się pierwsza sygnalizacja świetlna.
Wjazd na czerwonym świetle lub jak niektórzy określają „wczesno-żółtym” albo „późno-pomarańczowym” jest piątą przyczyną wypadków w 2014 roku w Warszawie. W wyniku 58 wypadków poniosły śmierć 4 osoby, a 74 zostały ranne.
Film stworzony przez ZDM dość mocno przemawia do rozsądku.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: