Jak Triumph, to z Ducati: Speed-Day dla motocyklistów
Sama pasja to jeszcze nie wszystko – miłość do jazdy nie uczyni z nas automatycznie doświadczonych motocyklistów. Na szczęście świadomość potrzeby istnienia szkoleń i imprez z udziałem instruktorów rośnie. A gdzie jest popyt, tam w końcu pojawia się podaż.
Każdego roku instruktorzy ze Speed-Day organizują szkolenia na Torze Poznań. W tym sezonie dzięki współpracy z Ducati i Triumphem odbędzie się spotkanie specjalnie dla posiadaczy motocykli tych marek. Mile widziani są uczestnicy na każdym poziomie zaawansowania – zostaną oni podzieleni na grupy, z których każda odbędzie szkolenie teoretyczne, a następnie wyjedzie na tor. Instruktorzy – wśród nich Jacek Molik, zdobywca Pucharu Polski, sędzia oraz delegat techniczny FIM – czujnie będą wypatrywać wszystkich błędów.
![]() |
fot. materiały organizatora
|
Podczas imprezy padok podzielony zostanie na sekcje Ducati i Triumph. Oczywiście istnieje możliwość połączenia treningów, ale o tym już zadecydują uczestnicy…
![]() |
fot. materiały organizatora
|
Miejsce: Tor Poznań
Data: 26 sierpnia 2013 roku
Cena: 300 zł
Warunki uczestnictwa: posiadanie motocykla Triumph lub Ducati (nie musi być zakupiony w Polsce) oraz tekstylnego bądź skórzanego ubrania motocyklowego.
Dla wszystkich chętnych organizator przewidział możliwość nakręcenia „onboardów” z jazdą po torze – kręconych z motocykla jadącego z tyłu.
Dla tych, którzy zjawią się na miejscu dzień wcześniej, organizatorzy wynegocjowali okazyjną stawkę za nocleg w hotelach Ramka bądź Orange (160 zł za 2-osobowy pokój w wysokim standardzie). Wcześniejszy przyjazd może być dobrym pomysłem, ponieważ można będzie dzięki temu poznać instruktorów i innych uczestników, a także wziąć udział w pre-briefingu.
W poniedziałek natomiast dla chętnych zostanie zorganizowane after party.
Najnowsze
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Oto przegląd modeli Ford Pro - od kompaktowego Couriera po pełnowymiarowego Transita. Sprawdź, jakie zabudowy są dostępne, porównaj ładowność, zasięg i funkcjonalność, i dowiedz się, który wariant najlepiej odpowiada potrzebom Twojego biznesu. -
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
-
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
Zostaw komentarz: