Jak Triumph, to z Ducati: Speed-Day dla motocyklistów
Sama pasja to jeszcze nie wszystko – miłość do jazdy nie uczyni z nas automatycznie doświadczonych motocyklistów. Na szczęście świadomość potrzeby istnienia szkoleń i imprez z udziałem instruktorów rośnie. A gdzie jest popyt, tam w końcu pojawia się podaż.
Każdego roku instruktorzy ze Speed-Day organizują szkolenia na Torze Poznań. W tym sezonie dzięki współpracy z Ducati i Triumphem odbędzie się spotkanie specjalnie dla posiadaczy motocykli tych marek. Mile widziani są uczestnicy na każdym poziomie zaawansowania – zostaną oni podzieleni na grupy, z których każda odbędzie szkolenie teoretyczne, a następnie wyjedzie na tor. Instruktorzy – wśród nich Jacek Molik, zdobywca Pucharu Polski, sędzia oraz delegat techniczny FIM – czujnie będą wypatrywać wszystkich błędów.
![]() |
fot. materiały organizatora
|
Podczas imprezy padok podzielony zostanie na sekcje Ducati i Triumph. Oczywiście istnieje możliwość połączenia treningów, ale o tym już zadecydują uczestnicy…
![]() |
fot. materiały organizatora
|
Miejsce: Tor Poznań
Data: 26 sierpnia 2013 roku
Cena: 300 zł
Warunki uczestnictwa: posiadanie motocykla Triumph lub Ducati (nie musi być zakupiony w Polsce) oraz tekstylnego bądź skórzanego ubrania motocyklowego.
Dla wszystkich chętnych organizator przewidział możliwość nakręcenia „onboardów” z jazdą po torze – kręconych z motocykla jadącego z tyłu.
Dla tych, którzy zjawią się na miejscu dzień wcześniej, organizatorzy wynegocjowali okazyjną stawkę za nocleg w hotelach Ramka bądź Orange (160 zł za 2-osobowy pokój w wysokim standardzie). Wcześniejszy przyjazd może być dobrym pomysłem, ponieważ można będzie dzięki temu poznać instruktorów i innych uczestników, a także wziąć udział w pre-briefingu.
W poniedziałek natomiast dla chętnych zostanie zorganizowane after party.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: