Jagna Stankiewicz w Rajdzie Lotos
Zaczynamy sezon rajdowy i publikację informacji o udziale kobiet w tej dyscyplinie. Na prawym fotelu rajdówki w pierwszej rundzie Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski - 7 Rajdzie Lotos - zasiądzie Jagna Stankiewicz. Oto co nam powiedziała przed startem zmagań.
Jagna kocha rajdy. |
![]() |
fot. z archiwum Jagny Stankiewicz
|
Dynamiczna za kierownicą i jako pilotka. |
![]() |
fot. Justyna Kastyak
|
![]() |
fot. Piotr Tuora
|
– To będzie mój trzeci start w tej imprezie i drugi rajd z Łukaszem Ryznarem. Kiedy Łukasz zadzwonił z tą propozycją zastanawiałam się mniej więcej 2 sekundy (czas potrzebny na obliczenie pozostałych dni urlopu). To świetny kierowca, bardzo precyzyjny i myślący, co w połączeniu z tym, że jest również bardzo szybki, nie pozostawia miejsca na wątpliwości. Dodatkowo Rajd Lotos to fantastyczne odcinki i w tym roku wszyscy liczymy na warunki zimowe. Jazda na kolcach pomiędzy bandami śnieżnymi to jest chyba marzenie każdego i nie wyobrażam sobie opuszczenia tak wyjątkowej imprezy. Tym bardziej dziwi mnie wyjątkowo niska frekwencja zgłoszonych załóg. Co prawda aura za oknem na razie wróży raczej rajd błotno-przeprawowy, ale mimo to stęsknieni rajdowych wrażeń z niecierpliwością czekamy na trójmiejskie rozpoczęcie sezonu. Wystartujemy Oplem Kadetem Gsi w klasie HR12. Czyli stareńkim przednionapędowym, wdzięcznym autem o pojemności 2 litrów – emocjonuje się Jagna Stankiewicz.
W Rajdzie Lotos, który odbędzie się w dniach od 18 do 20 lutego, wezmą udział także dwie inne pilotki – Joanna Madej oraz Pamela Pawińska. O ich nastawieniu przed zawodami dowiecie się z Motocaina.pl niebawem.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: