IV runda N-Gine Driftingowych Mistrzostw Polski
10 i 11 września w Karpaczu odbędzie się nowatorska na skalę światową impreza driftingowa - IV runda N-Gine Driftingowych Mistrzostw Polski 2011 rozegrana na fragmencie górskiej trasy odcinka specjalnego Rajdu Karkonoskiego!
fot. N-Gine Driftingowe Mistrzostwa Polski |
Licząca 6 zakrętów trasa o długości 750 metrów, biegnie cały czas pod górę, z całą pewnością jest to najbardziej widowiskowa i wymagająca trasa na jakiej rozgrywane są zawody driftingowej w Europie. Obok czołowych polskich drifterów w Karpaczu zobaczymy najlepszych zawodników ze Skandynawii, swoją obecność zapowiedziały też opisujące tą dyscyplinę media z całej Europy. Baza zawodów i Park Maszyn zostaną zorganizowane na parkingach Hotelu Gołębiewski w Karpaczu, do dyspozycji widzów będzie telebim, na którym będą mogli śledzić przebieg rywalizacji na całej trasie. Wstęp dla kibiców będzie bezpłatny.
Obecnie (po trzech rundach) w Driftingowych
fot. N-Gine Driftingowe Mistrzostwa Polski
|
Mistrzostwach Polski mamy dwóch leaderów Piotra Jankowskiego i Pawła Trelę obaj startują Nissanami 200SX S13, tuż za nimi jest Grzegorz Hypki w BMW E30. Oprócz najbliższej rundy w Karpaczu przed zawodnikami jeszcze runda finałowa na torze „Poznań” (1-2 października), tak więc w klasyfikacji generalnej sezonu nic jeszcze nie jest przesądzone, a walka na górskiej trasie w Karpaczu zapowiada się naprawdę emocjonująco.
Drifting, czyli zawody polegające na permanentnej jeździe samochodem w kontrolowanym poślizgu, w których zawodnicy walczą ze sobą w pojedynkach w parach, to obecnie jedna z najdynamiczniej rozwijających się dyscyplin sportów motorowych na
fot. N-Gine Driftingowe Mistrzostwa Polski
|
świecie, jak również w naszym kraju. Promotorem tej dyscypliny w Polsce jest od 2004 roku Polska Federacja Driftingu, a od roku 2010 odbywają są oficjalne Driftingowe Mistrzostwa Polski. Zazwyczaj zawody driftingowej najwyższej rangi rozgrywane są na torach wyścigowych (w Polsce są to tory „Poznań” i „Kielce” oraz MotoPark Koszalin), czasami miejscem zawodów są atrakcyjnie położone, mniejsze lotniska, jak warszawskie Bemowo.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Finał trzeciego sezonu TOYOTA GR CUP
-
Dynamiczne i wszechstronne: Audi Q5 Sportback drugiej generacji
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
Zostaw komentarz: