Isuzu D-Max w Polsce
Nowy Isuzu D-Max pojawi się w polskich salonach już na przełomie czerwca i lipca. Będzie dostępny w różnych wersjach wyposażenia.
Nowy pickup ze stajni Isuzu jest wyposażony w wysokoprężny silnik o pojemności 2,5 litra, mocy 163 KM i momencie obrotowym 400 Nm. W Polsce będzie dostępny w trzech wersjach nadwozia: z pojedynczą kabiną, wydłużoną kabiną – z dodatkowymi drzwiami otwieranymi „pod wiatr”, i z podwójną kabiną. Każda z wersji w standardzie dysponuje napędem na cztery koła.
Isuzu D-Max |
![]() |
fot. Isuzu
|
Isuzu D-Max w wersji z pojedyncza kabiną i z podstawową wersją wyposażenia (L) można nabyć od 76.950 zł netto. Samochody wyposażono w poduszki powietrzne (SRS) przednie, boczne i kurtyny boczne, elektroniczną kontrolę stabilności (ESC), system kontroli trakcji (TCS), ABS z asystentem nagłego hamowania (BA) i światła do jazdy dziennej, jak również klimatyzację.
Za 89.950 zł netto będzie natomiast dostępny Isuzu D-Max z wydłużoną kabiną w wersji wyposażenia LS. W standardowym wyposażeniu znajdziemy wszystko to, co zapewnia wersja L, a ponadto – aluminiowe felgi 17-calowe, przednie halogeny przeciwmgielne i system audio „Live Surround”.
Isuzu D-Max |
![]() |
fot. Isuzu |
Dla zainteresowanych jest również wersja wyposażenia LSX, w której można znaleźć skórzaną tapicerkę, elektrycznie regulowany fotel kierowcy, 17-calowe felgi i system audio „Live Surround”. Wszystko za 99.950 zł netto. Za dodatkową dopłatą można zamontować 5-biegową skrzynię biegów z opcją sekwencyjnego sterowania.
Dodatkowym plusem jest możliwość pełnego odliczenia podatku od wartości zakupionego pojazdu i od paliwa.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: