Internetowe Auto Roku 2009
Koniec roku za pasem, a więc pora na podsumowania. Pisałyśmy wam już o samochodach zakwalifikowanych do konkursu Car of The Year 2010, teraz zamieszczamy wyniki plebiscytu Internetowe Auto Roku 2009.
![]() |
fot. Opel
|
Internetowe Auto Roku to konkurs organizowany przez AutoScout24. W tym roku wzięło w nim udział około 250 tysięcy europejczyków wybierając auto nr. 1 (nagroda główna) oraz dziewięciu liderów poszczególnych segmentów rynku. W konkursie startowało aż 331 pojazdów.
Pierwsze miejsce otrzymał (jakże by inaczej zdobywca 1. miejsca w ubiegłorocznym Car of The Year, a także 26-krotny laureat przeróżnych konkursów) Opel Insignia. W pozostałych kategoriach zdecydowanie dominowała marka Audi zdobywając aż cztery nagrody. Najlepszym autem sportowym i coupe zostało Audi R8, w klasie wyższej średniej wygrało Audi A6, pierwsze miejsce w klasie średniej zdobyło Audi A4, a w klasie samochodów kompaktowych Audi A3.
Najlepszym (i najładniejszym) kabrioletem zostało BMW Z4, na podium znalazł się również inny model niemieckiego producenta – BMW X6, który zdobył pierwsze miejsce w segmencie aut terenowych i SUV.
Nagroda dla najlepszego vana przypadła Mercedesowi klasy B, a model SLS AMG producenta ze Stuttgartu zdobył również nagrodę w kategorii „nowość wystawy Frankfurt 2009″. W rankingu znalazło się również miejsce dla Maserati Quattoporte (klasa wyższa i auta luksusowe) oraz… najmniejszego finalisty Alfa Romeo Mito.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: