i-Ride dla motocyklistów

Znany wszystkim zmotoryzowanym wizerunek sześcionogiego psa jest obecnie znakiem handlowym wszystkich wyrobów włoskiego koncernu Agip, sprzedawanych pod wspólną nazwą ENI. Jednocześnie na rynku pojawia się linia olejów i-Ride, przeznaczona specjalnie dla motocyklistów.

To cała gama produktów dostosowanych do użytku w silnikach dwu- i czterosuwowych, zarówno cywilnych, jak i sportowych.

eni i-Ride moto 2t
fot. cnpr.pl

eni i-Ride moto 2t to syntetyczny olej do najnowszej generacji silników dwusuwowych o bardzo niskim poziomie zadymienia. Jest przeznaczony do silników wysokiej mocy, eksploatowanych w warunkach sportowych.

eni i-Ride moto 10W-40 jest olejem stworzonym na podstawie syntetycznych baz dla silników czterosuwowych najnowszej generacji. Można go używać w najcięższych i zróżnicowanych warunkach eksploatacyjnych, takich jak wysoka lub niska temperatura. Zalecany jest do silników pokonujących długie trasy.

eni i-Ride moto gp 10W-60 to syntetyczny olej zaprojektowany tak, aby zwiększyć wydajność silników czterosuwowych. Jest specjalnie przeznaczony do motocykli ścigających się na torze.

eni i-Ride moto 2 jest syntetycznym olejem przeznaczonym do smarowania najnowocześniejszych i najwyższej mocy czterosuwowych silników motocyklowych, pracujących nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych (rajdy i wyścigi).

eni i-Ride moto gp 10W-60
fot. cnpr.pl

eni i-Ride moto 10W-30 to olej stworzony na podstawie syntetycznych baz dla silników czterosuwowych najnowszej generacji. Zapewnia pełną ochronę silnika w najcięższych oraz zróżnicowanych warunkach pracy, takich jak wysokie lub niskie temperatury (np. długotrwała jazda po autostradzie lub w ruchu miejskim na krótkich odcinkach typu „stop and go”).

eni i-Ride moto 10W-50 jest syntetycznym, wielosezonowym olejem wysokiej jakości, stworzonym dla silników czterosuwowych. Dzięki specjalnej formule może być stosowany w warunkach off-road.

ENI jest w 2012 roku jedynym oficjalnym dostawcą paliwa i smarów dla nowej klasy wyścigów motocyklowych Moto3.

Najnowsze

Komine na targach w Tokio

Od stycznia bieżącego roku możemy cieszyć się obecnością na polskim rynku japońskiej marki ubrań motocyklowych Komine. W dniach 23-25 marca firma prezentowała się na cyklicznym Motocycle Show w Tokio.

Fragment stoiska Komine na targach w Tokio
fot. Komine

To była 39 już edycja potężnych targów, na których prezentują się marki z szeroko pojętej branży motocyklowej z całego świata. Od najnowszych modeli motocykli (bądź znanych już, ale podrasowanych dla potrzeb show), poprzez akcesoria, aż po najdrobniejsze detale. Najbardziej w oczy rzucała się w tym roku ekspozycja Yamahy, której stoisko okazało się największe. Yamaha zaprezentowała w sumie 33 motocykle.

Więcej o ofercie firmy Komine natomiast można przeczytać tutaj.  

Najnowsze

Renault i Ferrari najlepsze w social media

Z raportu opublikowanego przez międzynarodową sieć eBuzzing wynika, że najbardziej widocznymi w europejskich mediach społecznych markami samochodowymi są Renault i Ferrari.

Edo Ferrari Enzo XX Evolution
fot. Ferrari

Raport nosi nazwę „Cars & Social Media” i powstał w wyniku analizy treści z 50 milionów tekstów z ponad 3 milionów stron (blogów i serwisów informacyjnych) w 5 językach (angielskim, włoskim, niemieckim, hiszpańskim i francuskim). Badanie przeprowadzono w ciągu ostatnich 8 miesięcy 2011 roku. Tzw. „share of voice” jest wskaźnikiem istotnym z uwagi na to, że ponad 50% ludzi przyznaje, że przed zakupem auta szuka informacji w sieci. Renault i Ferrari zebrały po 9% „share of voice”, wyprzedzając Fiata (8%) i Mercedesa (7%).

 

 

Renault Megane Trophy
fot. Renault

Dodatkową ciekawostką jest pozycja marek motoryzacyjnych w serwisie Facebook. Jeżeli chodzi o liczbę fanów, zwycięzcą jest BMW (6,5 miliona), wyprzedzając Ferrari (5 milionów) i Mercedesa (ponad 4 miliony). Analiza wskazuje również, że internauci reagują najmocniej na materiały zawierające zdjęcia pojazdów.

Najnowsze

Nowy tor kartingowy w Warszawie – F1 Karting

F1 Karting został otworzony oficjalnie w sobotę przy ulicy Jagiellońskiej 82 w Warszawie. Karty CRG pachną nowością, podobnie jak świeżutkie kaski, a nowocześnie zaprojektowana recepcja zachęca do rejestracji na jazdy.

Rozkład nowego toru F1 Karting, mieszczącego się w Warszawie, przy ulicy Jagiellońskiej 82.
fot. Anna Dziedzic

Na co możemy liczyć? Na tor o długości 572 metrów, szeroki na 7 metrów (w najszerszym miejscu), 11 prawych zakrętów, 8 lewych. Dla mistrzów sprintu przygotowano 52 metry najdłuższej prostej.

Tor mieści się w świetnie zagospodarowanej, idealnie wentylowanej hali (dwa systemy wentylacji). Jednak to nie znaczy, że jest tam zimno; nie dość, że rozgrzewają wyścigowe emocje, to obiekt jest ogrzewany (także zimą), a klimatyzowany latem.

Nawierzchnia toru zapowiada w przyszłości doskonałą przyczepność; jest pokryta specjalistyczną żywicą przeznaczoną do zawodowego sportu kartingowego. Obecnie można tam świetnie wyćwiczyć jazdę z drifcie i technikę szybkiego pokonywania poszczególnych zakrętów.

Dla lubiących mieć stały dostęp do internetu przewidziano Wi-Fi. Można tu liczyć także na telewizję i system nagłośnienia Bose. Tor dysponuje też miejscem na eventy (dla klientów VIP możliwość korzystania z 11-osobowego busa), a także przyjemnym barem z sympatyczną obsługą, serwującą m.in. wyśmienitą kawę.

Tor jest otwarty od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10.00-22.00. 10 minut jazdy kosztuje 39 złotych. W miniony weekend trwała promocja (trwały testy toru): 20 minut jazdy można było mieć za cenę jednego przejazdu.

F1 Karting dysponuje 20-stoma kartami CRG Black-Flash o pojemności 270 cm3 i mocy 10 KM oraz dla dzieci w wieku 2-6 lat wystawiono 5 kartów CRG Puffo o pojemności 35 cm3 i mocy 1,3 KM. W przyszłości na torze organizowana będzie szkółka kartingowa dla najmłodszych.

Niebawem w F1 Karting zostanie rozgrana eliminacja kartingowego pucharu Rotax.

Partnerem toru jest kobiecy portal motoryzacyjny Motocaina.pl. Przed wakacjami planowane są wyścigi kartingowe dla kobiet Motocaina Cup – szczegóły już wkrótce!

TOR KARTINGOWY, ul. Jagiellońska 82, po prawej stronie Wisły na warszawskim Żeraniu, siedem minut od Centrum, 03-301 Warszawa, tel. 22 290 33 88, e-mail: biuro@f1k.pl, www.f1k.pl

Gokarty CRG czekają na kierowców.

fot. Anna Dziedzic

Najnowsze

Zadziorny miejski łobuz

Czy istnieje motocykl na każdą okazję…?

Triumph 675 Street Triple
fot. pjpsarts.com

Francuski stunter, Julien Welsch (znany również jako „Razerback”) w swojej nowej produkcji udowadnia, że istnieje – choć po części – motocykl uniwersalny. Triumph 675 Street Triple, postrzegany jako „miejski łobuz”, tym razem zaopatrzony w odpowiedni zestaw opon, pokazuje swój zadziorny charakter w warunkach terenowych, a konkretnie w… lesie.

Najnowsze