„Hyundai N w Europie” – producent pokaże siedem filmów o historii sportowych modeli z rodziny N
Pierwszy odcinek skupia się na rozwoju europejskich modeli N, prezentując ich historię, oraz stojącą za nimi filozofię i strategię.
W pierwszym odcinku Tyrone Johnson, Szef Działu Rozwoju Pojazdów Hyundai Motor Europe Technical Center (HMETC), opowiada o historii N, stojącej za submarką filozofii oraz o procesach badań i rozwoju. Pierwszy odcinek jest wstępem do siedmioczęściowej serii filmów poświęconych najnowszej europejskiej gamie modeli Hyundai N.
Zapowiadając pozostałe sześć odcinków, Johnson wyjaśnia filozofię submarki N, stojącej za modelami N oferowanymi w Europie: i20 N, i30 N (Hatchback oraz Fastback), a także niedawno zaprezentowanym modelem KONA N. Każdemu modelowi N poświęcono dwa odcinki – pierwszy dotyczy informacji produktowych o danym modelu, a drugi wrażeń z jazdy.
Askin Kahraman, Marco Di Meo i Deni Redzepovic opowiadają o designie, specyfikacjach i pozycjonowaniu modeli i20 N, i30 N i KONA N. Alexander Eichler, Ekspert Wykonawczy ds. Rozwoju Pojazdów HMETC, zabiera każdy samochód na jazdę próbną, dzieląc się swoimi wrażeniami.
Hyundai niedawno ogłosił nowe hasło submarki N: „Never just drive”. Modele N zostały wyposażone w wysokowydajne silniki dostrojone pod kątem doskonałej reakcji i mocy, które sprawiają, że jazda to coś więcej niż tylko dotarcie do celu, ale także ekscytujące doznanie. To stwierdzenie w pełni oddaje ducha N: „Nie tylko prowadź. Ciesz się każdą sekundą”.
N jak Namyang, czyli lokalizacja Globalnego Centrum Badawczo-Rozwojowego Hyundai Motor w Korei. Otwarte w 1995 roku Centrum Badań i Rozwoju w Namyang jest miejscem, w którym opracowano i30 N.
N jak Nürburgring, gdzie znajduje się Europejskie Centrum Testowe Hyundai Motor, obsługiwane przez HMETC. Nürburgring-Nordschleife, jeden z najtrudniejszych torów wyścigowych na świecie, był i jest miejscem, gdzie zaawansowane technologie N są nieustająco rozwijane i testowane. Pierwsze litery od Namyang i Nürburgring stworzyło podstawę dla submarki N.
Najnowsze
-
Ile samochód przejedzie na rezerwie? Ile pojadę z zasięgiem 0 km?
Nie powinno się jeździć na rezerwie, ani tym bardziej na oparach paliwa. Możemy jednak znaleźć się w sytuacji bez wyjścia, kiedy zatankowanie nie będzie możliwe. Pojawia się wtedy pytanie, jak daleko można przejechać na rezerwie paliwa, a ile samochód przejedzie, kiedy komputer pokaże zasięg 0 km. -
Znaki C-5 oraz D-3 wyglądają prawie identycznie, ale kierowca nie może ich pomylić
-
Będzie nowy odcinek drogi ekspresowej S10. Znamy datę otwarcia
-
Wyrzuciła papierosa z auta, napluła na zwracających jej uwagę, a potem nasłała agresora
-
Najgorsze, co możesz usłyszeć na przeglądzie auta. Gorsze niż niezaliczenie przeglądu