Hyundai Elantra 2021 – ciekawy sedan w stylu coupe. Znamy cenę w Polsce!
Dla kogo odświeżona Elantra będzie doskonałym samochodem i ile kosztuje w Polsce? Sprawdzamy.
Aby uzyskać nowy wygląd czterodrzwiowego coupe, inżynierowie i projektanci Hyundai wydłużyli, obniżyli i poszerzyli samochód w porównaniu z modelem szóstej generacji. Elantra ma teraz o 5,5 cm długości całkowitej i 2 cm rozstawu osi więcej, a całkowita szerokość została zwiększona o 2,5 cm. Całkowita wysokość zmalała o 2 cm, a przednią część maski odsunięto o prawie 5 cm. Te niewielkie zmiany radykalnie zmieniły kształt samochodu.
{{ image(34199) }}
Elantra jest napędzana przez wolnossący silnik benzynowy 1.6 MPI o mocy 123 koni mechanicznych. Za przeniesienie napędu odpowiada sześciobiegowa skrzynia manualna (6MT) lub opcjonalna bezstopniowa skrzynia automatyczna z możliwością wyboru trybów jazdy (CVT). Wariant ze skrzynią 6MT rozpędza się od 0 do 100 km/h w 10,6 sekundy i osiąga prędkość maksymalną wynoszącą 200 km/h. Dla wersji CVT wartości te wynoszą odpowiednio 10,7 sekundy i 195 km/h.
{{ image(34200) }}
Podstawowa wersja wyposażenia Modern ze skrzynią manualną kosztuje 81 900 złotych oraz 87 000 złotych ze skrzynią automatyczną CVT. Dla wersji Smart ceny wynoszą odpowiednio 93 900 złotych oraz 100 400 złotych. Topowy wariant Executive ze skrzynią 6MT kosztuje 113 900 złotych, natomiast za wersję z przekładnią CVT trzeba zapłacić 120 400 złotych.
{{ image(34201) }}
Wyposażenie podstawowe modelu obejmuje takie elementy jak klimatyzacja manualna, cyfrowe radio DAB, system Bluetooth, zdalne sterowanie radiem z kierownicy, komputer pokładowy z 4,2” kolorowym wyświetlaczem, dwa porty USB i gniazdo 12V, kierownicę i dźwignię zmiany biegów obszyte skórą, przedni podłokietnik ze schowkiem, tylny podłokietnik z uchwytami na napoje, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, system ratunkowy eCaLL, system monitorowania tylnej kanapy (RSA), mocowania ISOFIX na tylnych fotelach oraz tylne czujniki parkowania.
{{ image(34202) }}
Wersja Executive ponadto oferuje elektrycznie sterowany fotel kierowcy, podgrzewane tylne fotele, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, przednie czujniki parkowania, oświetlenie nastrojowe wnętrza, ładowarkę bezprzewodową do smartfonów, a dla wersji ze skrzynią CVT także asystenta jazdy autostradowej (HDA).
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych
Zostaw komentarz: