
Hybrydowa Kia Niro przeszła modernizację
Odświeżone Niro wyróżnia się nowymi detalami w stylistyce nadwozia i lepszej jakości materiałami we wnętrzu. Zmiany objęły wersję hybrydową i hybrydową Plug-In.
Pod względem stylistyki nadwozia Niro w wersjach hybrydowej i hybrydowej typu Plug-in nawiązują do wyglądu elektrycznego e-Niro. Crossover otrzymał nowe zderzaki z przodu oraz z tyłu i przeprojektowano projekcyjne reflektory, w których znajdują się teraz charakterystyczne światła do jazdy dziennej LED w kształcie kostek lodu. W ofercie są również opcjonalne reflektory w całości wykonane w technice LED. Od nowa zaprojektowano światła LED z tyłu, a nowy tylny zderzak otrzymał srebrną listwę oraz mieści w narożnikach nowe światła odblaskowe i przeciwmgielne.
W kabinie Niro wprowadzono szereg drobnych zmian w wyglądzie oraz w doborze materiałów. Górna część deski rozdzielczej jest wykończona miękkim w dotyku materiałem, a na całej tablicy rozdzielczej znajduje się sporo wstawek w kolorze błyszczącej czerni wykończonych srebrnymi lub chromowanymi elementami. Do Niro po faceliftingu Kia oferuje także system multimedialny z nowym opcjonalnym panoramicznym ekranem dotykowym o przekątnej 10,25 cala i 7-calowy wyświetlacz Supervision na zestawie wskaźników. W standardzie Niro jest wyposażone w 8-calowy ekran dotykowy systemu multimedialnego i 4,2-calowy wyświetlacz między zegarami.
Wnętrze odświeżonego Niro jest dostępne z nowymi pakietami kolorystycznymi do wyboru. W zależności od wyposażenia i rynku, hybrydowy crossover może być wykończony elementami w kolorach czerwono-pomarańczowym lub bordowym. Do pierwszego zestawu zaprojektowano kontrastowe szwy w kolorze czerwonym, do drugiego – w kolorze fioletowym. Drugi zestaw kolorystyczny obejmuje nową tapicerkę siedzeń z perforowanej skóry w kolorze bordowym, podłokietniki w drzwiach w tym samym kolorze i deskę rozdzielczą wykończoną elementami w kolorze matowego chromu.
Niro po faceliftingu oferuje szeregu systemów asystujących, które zwiększają bezpieczeństwo podróżowania. Dostępny już wcześniej aktywny tempomat wzbogacono o funkcję Stop & Go, dzięki której Niro potrafi zatrzymać się, jeśli samochód przed nim się zatrzyma i ruszyć, jeśli ruszy auto przed nim. System Lane Following Assist, umożliwiający jazdę autonomiczną na poziomie drugim, działający w zakresie prędkości od 0 do 180 km/h, w wersjach hybrydowej i hybrydowej typu Plug-in jest oferowany po raz pierwszy.
Sprzedaż odświeżonej Kia Niro w wersjach hybrydowej i hybrydowej typu Plug-in rozpocznie się w Polsce w drugiej połowie 2019 roku.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: