Honda NSX jeszcze bardziej ekscytująca

Honda NSX jeszcze bardziej ekscytująca
Honda ogłosiła szereg zmian w modelu NSX na rok 2019. Sprawią one, że ten supersamochód z napędem ma być łatwiejszy w codziennej eksploatacji, a jazda po torze wyścigowym ma stać się jeszcze bardziej ekscytująca.

Największy nacisk położono na zwiększenie dynamiki auta, przy zachowaniu jego codziennej funkcjonalności. Honda wyposażyła NSX-a z roku modelowego 2019 w większe stabilizatory przednie i tylne, co przyczyniło się do wzrostu sztywności przedniego zawieszenia o 26 procent i zawieszenia tylnego - o 19 procent. Zmodyfikowano piasty tylnych kół oraz tuleje łączników wahaczy poprzecznych, poprawiając reakcje podwozia.

W modelu na rok 2019 – poza udoskonaleniami podzespołów – Honda dokonała również zmiany oprogramowania sterującego hybrydowym układem napędu na cztery koła, elektrycznym układem wspomagania kierownicy, układem stabilizacji toru jazdy i aktywnymi amortyzatorami z płynem MRF. Zapewniają one teraz jeszcze bardziej komfortowe działanie i reakcje w trybie Quiet, przy jednoczesnym utrzymaniu większej sztywności dla wyższych prędkości i jazdy po torze wyścigowym.

Hondę NSX z roku modelowego 2019 wyróżniają nie tylko powyższe udoskonalenia podzespołów i oprogramowania, ale także dostępne w standardzie opony klasy high performacne – Continental SportContact 6. Ogumienie – opracowane specjalnie dla NSX – zapewnia lepszą dynamikę i reakcję zwrotną podczas hamowania, pokonywania zakrętów i przyspieszania - zarówno na suchych, jak i mokrych nawierzchniach.

Honda NSX jeszcze bardziej ekscytująca

Honda dokonała tych zmian celem zwiększenia elastyczności i stabilności pojazdu, a także poprawy reakcji przepustnicy i przyspieszenia podczas jazdy w warunkach granicznych. Miarą skali udoskonaleń Hondy NSX 2019 jest czas okrążenia toru Suzuka – o 2 sekundy lepszy od osiąganego przez obecny model.

W silniku modelu NSX 2019 zmodyfikowano wtryskiwacze paliwa, poprawiono działanie turbosprężarki i dodano filtr cząstek stałych, którego zadaniem jest zapewnienie zgodności modelu z normą Euro 6d-TEMP, przy zachowaniu wysokich osiągów.

Zmian dokonano również w wyglądzie zewnętrznym auta, które dostępne będzie z nowym lakierem perłowym Thermal Orange i dobranymi do niego pomarańczowymi zaciskami karbonowo-ceramicznych tarcz hamulcowych, dostępnych w opcji. Chromowane wykończenie górnej osłony atrapy chłodnicy jest również dopasowane kolorystycznie do karoserii, a nowe siatki w przednich i tylnych zderzakach zyskały czarny połysk. 

Klienci mogą teraz wybierać pomiędzy czerwoną tapicerką skórzaną lub nową tapicerką Indigo Blue, jeśli zdecydują się na połączenie alcantary i skóry. Produkcja Hondy NSX, rok modelowy 2019, rozpoczęła się w sierpniu, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów pod koniec tego roku. Zamówienia w Europie ruszają już teraz.

Konwersacje Facebook
Dołącz do dyskusji
Informujemy, że wszystkie komentarze są monitorowane przez administratorów strony i mogą być usunięte jeżeli obrażają osoby lub zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby, zawierają wulgaryzmy, treści pornograficzne, propagują alkohol, narkotyki, obrażają inne narodowości, religie, rasy ludzkie, przyczyniają się do łamania praw autorskich, czy w jakikolwiek inny sposób naruszają prawo. Nadużycia będą zgłaszane do właściwego dostawcy.