Honda NSX jeszcze bardziej ekscytująca
Honda ogłosiła szereg zmian w modelu NSX na rok 2019. Sprawią one, że ten supersamochód z napędem ma być łatwiejszy w codziennej eksploatacji, a jazda po torze wyścigowym ma stać się jeszcze bardziej ekscytująca.
Największy nacisk położono na zwiększenie dynamiki auta, przy zachowaniu jego codziennej funkcjonalności. Honda wyposażyła NSX-a z roku modelowego 2019 w większe stabilizatory przednie i tylne, co przyczyniło się do wzrostu sztywności przedniego zawieszenia o 26 procent i zawieszenia tylnego – o 19 procent. Zmodyfikowano piasty tylnych kół oraz tuleje łączników wahaczy poprzecznych, poprawiając reakcje podwozia.
W modelu na rok 2019 – poza udoskonaleniami podzespołów – Honda dokonała również zmiany oprogramowania sterującego hybrydowym układem napędu na cztery koła, elektrycznym układem wspomagania kierownicy, układem stabilizacji toru jazdy i aktywnymi amortyzatorami z płynem MRF. Zapewniają one teraz jeszcze bardziej komfortowe działanie i reakcje w trybie Quiet, przy jednoczesnym utrzymaniu większej sztywności dla wyższych prędkości i jazdy po torze wyścigowym.
Hondę NSX z roku modelowego 2019 wyróżniają nie tylko powyższe udoskonalenia podzespołów i oprogramowania, ale także dostępne w standardzie opony klasy high performacne – Continental SportContact 6. Ogumienie – opracowane specjalnie dla NSX – zapewnia lepszą dynamikę i reakcję zwrotną podczas hamowania, pokonywania zakrętów i przyspieszania – zarówno na suchych, jak i mokrych nawierzchniach.
Honda dokonała tych zmian celem zwiększenia elastyczności i stabilności pojazdu, a także poprawy reakcji przepustnicy i przyspieszenia podczas jazdy w warunkach granicznych. Miarą skali udoskonaleń Hondy NSX 2019 jest czas okrążenia toru Suzuka – o 2 sekundy lepszy od osiąganego przez obecny model.
W silniku modelu NSX 2019 zmodyfikowano wtryskiwacze paliwa, poprawiono działanie turbosprężarki i dodano filtr cząstek stałych, którego zadaniem jest zapewnienie zgodności modelu z normą Euro 6d-TEMP, przy zachowaniu wysokich osiągów.
Zmian dokonano również w wyglądzie zewnętrznym auta, które dostępne będzie z nowym lakierem perłowym Thermal Orange i dobranymi do niego pomarańczowymi zaciskami karbonowo-ceramicznych tarcz hamulcowych, dostępnych w opcji. Chromowane wykończenie górnej osłony atrapy chłodnicy jest również dopasowane kolorystycznie do karoserii, a nowe siatki w przednich i tylnych zderzakach zyskały czarny połysk.
Klienci mogą teraz wybierać pomiędzy czerwoną tapicerką skórzaną lub nową tapicerką Indigo Blue, jeśli zdecydują się na połączenie alcantary i skóry. Produkcja Hondy NSX, rok modelowy 2019, rozpoczęła się w sierpniu, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów pod koniec tego roku. Zamówienia w Europie ruszają już teraz.
Najnowsze
-
To jeden z najważniejszych tuneli w Polsce. „Jest dno”
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ogłosiła o zakończeniu ważnego etapu budowy tunelu w Zielonkach na północnej obwodnicy Krakowa w ciągu drogi S52. Podano przy tym listę pozostałych do wykonania prac, a także sporo ciekawostek na temat tej inwestycji. -
Nowe paliwo E10 na stacjach. Czy szkodzi samochodom z LPG?
-
To najgorsze zachowanie motocyklistów? To przez nich musimy się wstydzić
-
Wygląda skromnie, ale tu powstanie droga za miliard, którą szybko pojedziemy do granicy
-
Kontrolka EPC to zagadka dla kierowców. Tymczasem to bardzo ważna informacja
Zostaw komentarz: