Honda HR-V w mocnej wersji Sport

Honda ujawniła szczegóły na temat nowego HR-V Sport - wersji wyposażonej w 1,5-litrowy silnik VTEC TURBO oraz zmodyfikowane pod kątem sportowych osiągów podwozie i zawieszenie.

Nową Hondę HR-V napędza, znany z najnowszej generacji modelu Civic, 1,5-litrowy silnik VTEC TURBO, zapewniający maksymalną moc 182 KM, dostępną przy 5500 obr./min dla wersji z sześciobiegową przekładnią manualną oraz przy 6000 obr./min dla wersji z przekładnią bezstopniową CVT. Maksymalny moment obrotowy 240 Nm (w wersji z 6-biegową przekładnią manualną) jest dostępny w przedziale od 1900 do 5000 obr./min, zaś w modelach wyposażonych w skrzynię CVT wynosi on 220 Nm i jest uzyskiwany w przedziale od 1700 do 5500 obr./min.

Częścią pakietu, który ma poprawiać prowadzenie, jest specjalny system zawieszenia „Performance Damper”. Układ amortyzujący działa w zintegrowany sposób dla przednich i tylnych kół, ograniczając względne ruchy boczne i skrętne zawieszenia. Zmniejsza on podatność na przechyły, poprawia stabilność podczas nagłych zmian pasa ruchu i obniża drgania na nierównych nawierzchniach.

Układ kierowniczy modelu wykorzystuje zębatkową przekładnię kierowniczą ze zmiennym przełożeniem i elektrycznym wspomaganiem. Dodatkowo w aucie zastosowano system Agile Handling Assist, który wspomaga kierowcę w szybkim pokonywaniu zakrętów.

Dodające dynamiki elementy stylistyczne HR-V Sport, takie jak: wąski przedni splitter, boczne listwy progowe, obramowania nadkoli i bardziej agresywny tylny zderzak, wykonano w czarnym kolorze. Charakter modelu podkreślają również czarne obudowy lusterek, podwójna końcówka układu wydechowego oraz 18-calowe felgi aluminiowe o charakterystycznym dla tej wersji wzorze.

Dostępne w standardzie oświetlenie w technologii LED obejmuje: światła drogowe, światła mijania, kierunkowskazy oraz światła do jazdy dziennej. Z tyłu, chromowany na ciemno element ozdobny drzwi bagażnika nawiązuje do czarnej przedniej kraty wlotu powietrza o strukturze plastra miodu, a tylne światła znajdują się w ciemniejszych oprawach, z czarnym wewnętrznym sektorem, odróżniającym je od opraw standardowej wersji HR-V 2019.

W przeprojektowanych przednich siedzeniach kierowcy i pasażera – przeniesionych ze standardowego HR-V – wprowadzono zmiany w poduszce siedziska i w oparciu, zapewniając lepsze podparcie pleców kierowcy. Wykończono je tapicerką w kolorze czarnym i ciemnoczerwonym.

Pierwsze egzemplarze Hondy HR-V Sport trafią do klientów w kwietniu 2019 roku.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze