Honda HR-V 2021 – cena w Polsce nowej generacji modelu
Honda podała ceny nowej generacji HR-V. Jaka jest bazowa cena, którą trzeba zapłacić z ten model w Polsce? A ile kosztuje topowa odmiana?
Japończycy konsekwentnie realizują plan elektryfikacji gamy – założyli, że do 2022 roku wszystkie auta w europejskich salonach będą zelektryfikowane i się tego założenia trzymają.
Honda na początku tego roku zaprezentowała nową generację modelu HR-V, kompaktowego SUV-a ,- w której po raz pierwszy dostępny jest dwusilnikowy, hybrydowy układ napędowy e:HEV, gdzie „e:” oznacza elektryfikację, a „HEV” – technologię hybrydową opartą na zasilaniu energią elektryczną. System hybrydowy zastosowany w modelach e:HEV składa się dwóch silników elektrycznych, współpracujących z 1,5-litrowym silnikiem benzynowym i-VTEC. Moc maksymalna układu napędowego wynosi 131 KM, a maksymalny moment obrotowy 253 Nm osiągany jest przy 4 500 obr/min.
Honda HR-V 2021 – cena w Polsce nowej generacji modelu
Bazowa cena modelu Honda HR-V e:HEV w wersji Elegance to 123 700 złotych. W tym wariancie na wstępnej liście wyposażenia znajdują się reflektory LED, podgrzewane fotele przednie, 18-calowe obręcze kół oraz łączność ze smartfonami.
Ceny kolejnej na liście wersja wyposażenia Advance zaczynają się od 139 700 złotych. W porównaniu do wyposażenia bazowej wersji oferuje ona dodatkowo elektrycznie sterowaną klapę bagażnika z funkcją automatycznego zamykania i bezdotykowego dostępu, podgrzewaną, skórzaną kierownicę oraz wykończenie wnętrza ze skóry syntetycznej i tkaniny.
Najbogatsza wersja Advance Style dostępna jest od 153 900 złotych. Do wyposażenia Hondy dołącza „system audio klasy premium, wyjątkowe detale, a także wyróżniające elementy stylistyczne, jak dwukolorowy lakier nadwozia i pomarańczowe akcenty wykończeniowe we wnętrzu” – tak wynika z informacji prasowej, bo niestety szczegółowego cennika jeszcze w tym momencie nie ma.
Honda HR-V 2021 – jak wypada na tle konkurencji?
Na pierwszy rzut oka u Hondy jest znacznie drożej niż u konkurencji, która wabi potencjalnych kierowców cenami poniżej 100 000 złotych. Toyota oferuje nowego Yarisa Cross już od 74 900 złotych, Hyundaia Bayona można kupić za 66 700 złotych, a Škoda sprzedaje Kamiqa za 93 900 złotych.
Jednak jeśli bliżej przyjrzymy się cennikowi to okaże się, że wersje porównywalne pod względem osiągów i wyposażenia będą kosztowały podobne kwoty. Problem w tym, że liczy się pierwsze wrażenie, czyż nie?
Najnowsze
-
PARYSKI SALON SAMOCHODOWY 2024: CITROËN ROBI FURORĘ Z CAŁKOWICIE ODNOWIONĄ GAMĄ I STOISKIEM PEŁNYM ZDARZEŃ
Na Paryskim Salonie Samochodowym 2024 Citroën zaprezentuje swoją całkowitą odnowę, prezentując zupełnie nową i spójną gamę, wcielającą w życie nową tożsamość marki -
Imponujące wyniki polskich użytkowników Toyoty RAV4 Plug-in Hybrid. Auta przejechały już 43 miliony kilometrów
-
System audio w nowym Fordzie Explorerze. Idealne brzmienie podczas każdej podróży
-
Dominik Olszowy wraca na bramki startowe Mistrzostw Ameryki AMA EnduroCross!
-
Mattias Ekström dołącza do zespołu Ford Performance na Rajd Dakar 2025