Honda HR-V 2021 – cena w Polsce nowej generacji modelu
Honda podała ceny nowej generacji HR-V. Jaka jest bazowa cena, którą trzeba zapłacić z ten model w Polsce? A ile kosztuje topowa odmiana?
Japończycy konsekwentnie realizują plan elektryfikacji gamy – założyli, że do 2022 roku wszystkie auta w europejskich salonach będą zelektryfikowane i się tego założenia trzymają.
Honda na początku tego roku zaprezentowała nową generację modelu HR-V, kompaktowego SUV-a ,- w której po raz pierwszy dostępny jest dwusilnikowy, hybrydowy układ napędowy e:HEV, gdzie „e:” oznacza elektryfikację, a „HEV” – technologię hybrydową opartą na zasilaniu energią elektryczną. System hybrydowy zastosowany w modelach e:HEV składa się dwóch silników elektrycznych, współpracujących z 1,5-litrowym silnikiem benzynowym i-VTEC. Moc maksymalna układu napędowego wynosi 131 KM, a maksymalny moment obrotowy 253 Nm osiągany jest przy 4 500 obr/min.
Honda HR-V 2021 – cena w Polsce nowej generacji modelu
Bazowa cena modelu Honda HR-V e:HEV w wersji Elegance to 123 700 złotych. W tym wariancie na wstępnej liście wyposażenia znajdują się reflektory LED, podgrzewane fotele przednie, 18-calowe obręcze kół oraz łączność ze smartfonami.
Ceny kolejnej na liście wersja wyposażenia Advance zaczynają się od 139 700 złotych. W porównaniu do wyposażenia bazowej wersji oferuje ona dodatkowo elektrycznie sterowaną klapę bagażnika z funkcją automatycznego zamykania i bezdotykowego dostępu, podgrzewaną, skórzaną kierownicę oraz wykończenie wnętrza ze skóry syntetycznej i tkaniny.
Najbogatsza wersja Advance Style dostępna jest od 153 900 złotych. Do wyposażenia Hondy dołącza „system audio klasy premium, wyjątkowe detale, a także wyróżniające elementy stylistyczne, jak dwukolorowy lakier nadwozia i pomarańczowe akcenty wykończeniowe we wnętrzu” – tak wynika z informacji prasowej, bo niestety szczegółowego cennika jeszcze w tym momencie nie ma.
Honda HR-V 2021 – jak wypada na tle konkurencji?
Na pierwszy rzut oka u Hondy jest znacznie drożej niż u konkurencji, która wabi potencjalnych kierowców cenami poniżej 100 000 złotych. Toyota oferuje nowego Yarisa Cross już od 74 900 złotych, Hyundaia Bayona można kupić za 66 700 złotych, a Škoda sprzedaje Kamiqa za 93 900 złotych.
Jednak jeśli bliżej przyjrzymy się cennikowi to okaże się, że wersje porównywalne pod względem osiągów i wyposażenia będą kosztowały podobne kwoty. Problem w tym, że liczy się pierwsze wrażenie, czyż nie?
Najnowsze
-
Ta firma miała być drugą Teslą. Właśnie ogłosiła bankructwo
Przechodzenie świata motoryzacji na elektromobilność, dało szansę na wybicie się nowym producentom samochodów. Symbolem, że sukces zupełnego nowicjusza jest możliwy, stała się Tesla, ale nie tylko Elon Musk chciał być wizjonerem. Razem z nim startował Henrik Fisker, ale on nie miał tyle szczęścia. -
Drogowa utarczka między motocyklistą i kierowcą Mazdy. Obaj okazali się siebie warci
-
Kiedy można jechać lewym pasem? Za złamanie tych zasad grożą wysokie mandaty
-
Kupiła elektryczne auto za 300 tys. zł, wystarczyło drobne uszkodzenie, by auto trafiło na złom
-
Siedział mu na zderzaku i poganiał światłami, więc nagrywający wpuścił go prosto w ręce policji