
Honda Africa Twin oraz CB650R I CBR650R dołączą do gamy modeli Hondy na rok 2021
Po ogłoszeniu nowych opcji kolorystycznych i homologacji EURO5 dla modeli CB500F, CB500X i CBR500R, a także wprowadzeniu nowego CB125F, Honda Motor Europe potwierdziła trzy kolejne nowości w gamie modeli na rok 2021.
Motocykl CRF1100L Africa Twin będzie teraz dostępny w klasycznym zestawieniu kolorów Pearl Glare White Tricolor, kojarzonym z oryginalnym modelem XRV650 Africa Twin, wprowadzonym na rynek w 1988 roku. Było to w trakcie serii czterech kolejnych zwycięstw (1986-1989) w Rajdzie Paryż-Dakar, które wywalczyła Honda NXR750, będąca inspiracją dla Africa Twin.
Trójkolorowy wariant malowania był dotychczas dostępny tylko dla wersji Africa Twin ‘Adventure Sports’. Ponad 70% klientów było jednak bardziej zainteresowanych zakupem właśnie tej opcji kolorystycznej, niż dostępnym również dla tej wersji lakierem Matt Ballistic Black Metallic. Opcja trójkolorowa będzie więc dostępna także dla podstawowej wersji modelu Africa Twin, obok kolorów „CRF” Grand Prix Red i Matt Ballistic Black Metallic.
W 2019 roku CRF1100L Africa Twin był pierwszym motocyklem Hondy spełniającym normy emisji EURO5, dzięki silnikowi o pojemności 1100 cm3. Wśród nowości dotyczących linii modeli Hondy na rok 2021, należy również wymienić homologację EURO5, którą uzyskały czterocylindrowe motocykle klasy średniej CB650R i CBR650R, co wymagało zmian w oprogramowaniu ECU, modyfikacji w głowicy rozrządu (inna geometria krzywek, skorygowane czasy otwarcia zaworów dolotowych), a także zastosowanie innego rodzaju czujnika położenia wału korbowego.
Zarówno CB650R, jak i CBR650R będą wyposażone w widelec USD Showa Separate Function Big Piston – z rozdzielonym tłumieniem dobicia i odbicia (SFF-BP), z goleniami o średnicy 41 mm – zapewniający lepsze wyczucie, amortyzację wstrząsów i kontrolę.
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych
Zostaw komentarz: