„Home of quattro” zawita do Warszawy
Od 7 do 12 października 2013 roku, na Placu Defilad w Warszawie odbędzie się niecodzienne wydarzenie. Do stolicy zawita „Home of quattro”, spektakularna impreza motoryzacyjna Audi przybliżająca kierowcom zalety napędu quattro.
| „Home of quattro” – impreza motoryzacyjna Audi przybliżająca kierowcom zalety napędu quattro już 7 października w Warszawie. |
![]() |
| fot. Audi |
Dla Audi, quattro to coś więcej niż rozwiązanie techniczne – to filozofia. Od roku 1980, kiedy rozpoczęto seryjną produkcję aut wyposażonych w taki układ, Audi sprzedało ponad pięć milionów samochodów z napędem na cztery koła, więcej niż jakikolwiek inny producent aut klasy premium. Zalety koncepcji napędu quattro i jego sukcesy w sporcie motorowym znane są od ponad trzech dziesiątków lat. Teraz zostaną zaprezentowane w Warszawie, a kierowcy, na specjalnym testowym torze, sami będą mogli się o nich przekonać.
– W samym centrum Warszawy, na Placu Defilad zbudujemy „Arenę quattro” – mówi Wojciech Usak – dyrektor marketingu Audi. – Na niej znajdzie się „offroad parkur”, specjalny tor, na którym zainteresowani techniką quattro będą mogli przetestować samochód z tym napędem – dodaje Usak.
Ćwiczenia na „offroad parkur” będą prowadzone przez profesjonalnych instruktorów
z międzynarodowego zespołu Audi driving experience. Każdy z zarejestrowanych wcześniej uczestników będzie miał okazję sprawdzić się w czterech offroadowych sytuacjach i osobiście poczuć zalety napędu quattro w trudnym terenie. Do dyspozycji kierowców na parkurze oddana zostanie flota pojazdów: Audi A4 allroad quattro, Audi A6 allroad quattro, Audi Q5 i Audi Q3.
Impreza odbędzie się w dniach od 7 do 12 października. Wszystkie osoby zainteresowane sprawdzeniem swoich umiejętności, już dziś mogą zgłosić chęć udziału w evencie i zarejestrować się na specjalnej stronie internetowej, poświęconej napędowi quattro, jego historii i technice: www.homeofquattro.pl
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.

Zostaw komentarz: