Historyczny wynik Ramony!
Ramona Karlsson i Miriam Walfridsson to pierwsze w historii kobiety na podium mistrzostw Szwecji! W swoim debiucie Skodą Fabia WRC po nawierzchni szutrowej zajęły 3. miejsce.
W trzeciej rundzie mistrzostw Szwecji zawodniczki pokazały się z najlepszej strony. Od pierwszego etapu rajdu uzyskiwały świetne czasy w czołówce – po pierwszym dniu i siedmiu odcinkach specjalnych zajmowały 3. lokatę, tracąc jedynie 1,5 sekundy do drugiego zawodnika i 2,58 sekundy do mistrza Szwecji Matsa Jonssona.
Niestety kolejny dzień rywalizacji przyniósł przykre niespodzianki. Rano zaczęło się od kłopotów z klockami hamulcowymi, a następnie przebicie opony i jazda na kapciu przez 9 kilometrów – to kolejne straty i spadek na 5. miejsce.
| Ramona z pucharem |
![]() |
|
fot. ramonarallying.com
|
Po trudnym początku dnia Ramona i Miriam ze zdwojoną siłą zaczęły nadrabiać straty i zanotowały najlepszy czas na jednym z odcinków! Dzięki temu pod koniec rajdu trafiły na 2. miejsce i by zachować podium postanowiły w finale jechać swoim tempem, ale nie ryzykować zbyt mocno. Rywale jednak dali z siebie wszystko i zawodniczkom do obronienia 2. lokaty zabrakło jedynie 0,6 sekundy:
– Oczywiście to trochę frustrujące, być tak blisko szczytu! Ale jesteśmy bardzo zadowolone z pierwszego występu na szutrze Fabią WRC. To pozytywna prognoza na dalszą część sezonu – mówiła Ramona na mecie.
| Szczęśliwe Ramona i Miriam |
![]() |
|
fot. ramonarallying.com
|
A kolejne punkty przydały się do rocznej klasyfikacji mistrzostw Szwecji, gdzie Ramona i Miriam awansowały na 3. miejsce. Oby tak dalej!
Na filmowym kanale RRPlay.se w czasie rajdu można było podglądać zawodniczki i być z nimi na bieżąco. A teraz relację można już przeglądać bez ograniczeń. Ogląda ją nawet Ramona, by pozytywnie się nakręcić, a dodatkową motywacją dla niej był email z gratulacjami, który dostała od samej Michèle Mouton!
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.


Zostaw komentarz: