
Hey Google, gdzie jest mój Fiat 500? Włoski producent przedstawia nową gamę kultowego modelu
Fiat i Hey Google łączą siły, by ułatwić kierowcom codzienne życie. Oto nowy Fiat 500 Hey Google, który w prosty i innowacyjny sposób łączy technologię Google’a z tradycyjnym dla Fiata designem. Teraz z dowolnego miejsca, będziesz mógł nawiązać kontakt ze swoim Cinquecento.
Fiat i Google łączą siły! W jej ramach powstanie seria specjalna nowej rodziny 500, która dzięki integracji Mopar Connect i usług oferowanych przez Asystenta Google w „My Fiat Action”, umożliwia kierowcom łączność ze swoim samochodem nawet wtedy, gdy są od niego oddaleni.
Rodzina 500 Hey Google umożliwia zdalną interakcję z 500, 500X i 500L w najbardziej intuicyjny sposób, a więc za pomocą prostych komend głosowych. Wystarczy powiedzieć „Hey Google, zapytaj My Fiat…” i wejść w interakcję samochodem. Nie wiesz ile paliwa ci zostało? Google ci powie. Nie pamiętasz, gdzie zaparkowałeś auto? Żaden problem. Zapomniałeś zamknąć auto? Już się robi. Boisz się złodziei? Spokojnie, zaraz włączymy alarm.
Z samochodem będzie można połączyć się z pomocą smartfona lub Google Nest Hub, inteligentnego wyświetlacza dołączonego do zestawu powitalnego, który każdy kierowca otrzyma przy zakupie samochodu z rodziny 500 Hey Google.
Przeczytaj też: Fiat odświeży gamę modeli 500 i zapowiada nowość – 500X Cabrio!
W serii specjalnej Hey Google elementy stylistyczne 500 i Google’a łączą się, tworząc modną kolorystykę w dwóch podstawowych barwach: białe nadwozie z błyszczącym czarnym dachem i obudową lusterek. Ponadto, znajdziemy tu odniesienie do strony wyszukiwarki w postaci emblematu „Hey Google”, umieszczonego na nadkolach każdego modelu z nowej rodziny 500. Słupki środkowe są także ozdobione elementami inspirowanymi kolorami Google’a.
Przeczytaj też: Test Fiat 500 Hybrid Launch Edition – idealny do miasta?
Te same stylistyczne elementy widoczne są również wewnątrz auta. Motyw „Hey Google” pojawia się również na ekranie powitalnym 7-calowego, centralnego wyświetlacza dotykowego: jest to animacja z charakterystycznymi „cząsteczkami”, tworzącymi następnie literę „G”, jak Google, i ostatecznie zmieniające się w logo Fiata.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: