
Hey Google, gdzie jest mój Fiat 500? Włoski producent przedstawia nową gamę kultowego modelu
Fiat i Hey Google łączą siły, by ułatwić kierowcom codzienne życie. Oto nowy Fiat 500 Hey Google, który w prosty i innowacyjny sposób łączy technologię Google’a z tradycyjnym dla Fiata designem. Teraz z dowolnego miejsca, będziesz mógł nawiązać kontakt ze swoim Cinquecento.
Fiat i Google łączą siły! W jej ramach powstanie seria specjalna nowej rodziny 500, która dzięki integracji Mopar Connect i usług oferowanych przez Asystenta Google w „My Fiat Action”, umożliwia kierowcom łączność ze swoim samochodem nawet wtedy, gdy są od niego oddaleni.
Rodzina 500 Hey Google umożliwia zdalną interakcję z 500, 500X i 500L w najbardziej intuicyjny sposób, a więc za pomocą prostych komend głosowych. Wystarczy powiedzieć „Hey Google, zapytaj My Fiat…” i wejść w interakcję samochodem. Nie wiesz ile paliwa ci zostało? Google ci powie. Nie pamiętasz, gdzie zaparkowałeś auto? Żaden problem. Zapomniałeś zamknąć auto? Już się robi. Boisz się złodziei? Spokojnie, zaraz włączymy alarm.
Z samochodem będzie można połączyć się z pomocą smartfona lub Google Nest Hub, inteligentnego wyświetlacza dołączonego do zestawu powitalnego, który każdy kierowca otrzyma przy zakupie samochodu z rodziny 500 Hey Google.
Przeczytaj też: Fiat odświeży gamę modeli 500 i zapowiada nowość – 500X Cabrio!
W serii specjalnej Hey Google elementy stylistyczne 500 i Google’a łączą się, tworząc modną kolorystykę w dwóch podstawowych barwach: białe nadwozie z błyszczącym czarnym dachem i obudową lusterek. Ponadto, znajdziemy tu odniesienie do strony wyszukiwarki w postaci emblematu „Hey Google”, umieszczonego na nadkolach każdego modelu z nowej rodziny 500. Słupki środkowe są także ozdobione elementami inspirowanymi kolorami Google’a.
Przeczytaj też: Test Fiat 500 Hybrid Launch Edition – idealny do miasta?
Te same stylistyczne elementy widoczne są również wewnątrz auta. Motyw „Hey Google” pojawia się również na ekranie powitalnym 7-calowego, centralnego wyświetlacza dotykowego: jest to animacja z charakterystycznymi „cząsteczkami”, tworzącymi następnie literę „G”, jak Google, i ostatecznie zmieniające się w logo Fiata.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: