
Harley-Davidson zatrudnił dwie ekspertki od odzieży
Marka Harley-Davidson notuje stabilne i coraz wyższe wyniki sprzedaży. W związku z tym aktualny prezes postanowił wzmocnić segment odzieżowy.
Marka Harley-Davidson notuje stabilne i coraz wyższe wyniki sprzedaży. W związku z tym zarząd postanowił wzmocnić pozostałe struktury firmy – dział odpowiedzialny za odzież. Trafią tam dwie doświadczone menedżerki.
Drugi najbardziej dochodowy dział (po dziale sprzedaży) w amerykańskiej marce to właśnie segment odpowiedzialny za odzież motocyklową. Do ekipy zarządzającej amerykańską marką dołączają dwie kobiety z ogromnym doświadczeniem w branży odzieżowej – Erica Bullard oraz Louise Goldin.
Erica Bullard została zatrudniona jako starszy wiceprezes ds. odzieży i licencji. Jej dotychczasowe CV jest bardzo imponujące – pracowała do tej pory dla marki Nike, gdzie piastowała stanowiska wiceprezes i manager na region Nowego Jorku i wschodniego wybrzeża. U amerykańskiego giganta przepracowała ponad 25 lat – zaczynała jako account executive w sieci sklepów Foot Locker.
Zobacz: Kobiety, które zmieniły motoryzację. Zawodniczki, pionierki, geniusze inżynierii
Louise Goldin została zatrudniona jako dyrektor kreatywny i poprowadzi nowe studio, a także dwa zespoły bazujące na co dzień w Nowym Jorku i Milwaukee. W swoim portfolio ma współpracę z producentem i raperem Kanye Wetem oraz markami Yeezy, Versace i Swarovski. Przez branżę została wielokrotnie doceniona za innowacyjne projekty i wizje. To właśnie te umiejętności i doświadczenie mają pomóc marce Harley-Davidson.
Aktualny prezes liczy, że duet doświadczonych i utalentowanych menedżerek połączy zaawansowane technologie przy produkcji odzieży ze stylem i wizerunkiem marki.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: