Daria Mikólska

Harley-Davidson zatrudnił dwie ekspertki od odzieży

Marka Harley-Davidson notuje stabilne i coraz wyższe wyniki sprzedaży. W związku z tym aktualny prezes postanowił wzmocnić segment odzieżowy.

Marka Harley-Davidson notuje stabilne i coraz wyższe wyniki sprzedaży. W związku z tym zarząd postanowił wzmocnić pozostałe struktury firmy – dział odpowiedzialny za odzież. Trafią tam dwie doświadczone menedżerki.

Drugi najbardziej dochodowy dział (po dziale sprzedaży) w amerykańskiej marce to właśnie segment odpowiedzialny za odzież motocyklową. Do ekipy zarządzającej amerykańską marką dołączają dwie kobiety z ogromnym doświadczeniem w branży odzieżowej – Erica Bullard oraz Louise Goldin.

Erica Bullard została zatrudniona jako starszy wiceprezes ds. odzieży i licencji. Jej dotychczasowe CV jest bardzo imponujące – pracowała do tej pory dla marki Nike, gdzie piastowała stanowiska wiceprezes i manager na region Nowego Jorku i wschodniego wybrzeża. U amerykańskiego giganta przepracowała ponad 25 lat – zaczynała jako account executive w sieci sklepów Foot Locker.

Zobacz: Kobiety, które zmieniły motoryzację. Zawodniczki, pionierki, geniusze inżynierii

Louise Goldin została zatrudniona jako dyrektor kreatywny i poprowadzi nowe studio, a także dwa zespoły bazujące na co dzień w Nowym Jorku i Milwaukee. W swoim portfolio ma współpracę z producentem i raperem Kanye Wetem oraz markami Yeezy, Versace i Swarovski. Przez branżę została wielokrotnie doceniona za innowacyjne projekty i wizje. To właśnie te umiejętności i doświadczenie mają pomóc marce Harley-Davidson.

Aktualny prezes liczy, że duet doświadczonych i utalentowanych menedżerek połączy zaawansowane technologie przy produkcji odzieży ze stylem i wizerunkiem marki.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze