
Harley Davidson Road King Special 2017 – nadchodzi nowe
Dla wszystkich fanów klasycznych motocykli spod znaku H-D, model Road King kojarzy się z klasycznym „turystykiem”. Maszyna, która zadebiutowała w 1949 roku przechodzi mocną metamorfozę.
Na początku roku Harley Davidson zaprezentował zupełnie nowy rozdział w historii marki. Oto model Road King Special, czyli motocykl o całkowicie nowym, buntowniczym charakterze. Nowa wersja to custom w stylu bagger.
Jego nowoczesny styl podkreśla podwyższona kierownica Mini Ape o wysokości 22,3 cm i grubości 3,2 cm, wydłużone kufry, obniżony profil oraz czarne wykończenie. Zmieniono także osłonę silnika, podnóżki, lusterka, kierunkowskazy, pokrywy silnika, obudowę filtra powietrza, tłumiki oraz osłony wydechu w ciemnym kolorze. Na kilku najważniejszych elementach nie mogło zabraknąć chromu, który pokrył dolne pokrywy zaworów, tuleje popychaczy i obudowy popychaczy. Całość stoi na 19-calowych kołach Turbine w kolorze błyszczącej czerni, które osłonięto krótkim błotnikiem. Z tyłu zamontowano wydłużone kufry, które wizualnie obniżyły motocykl.
Sercem tego jednośladu jest nowy silnik Milwaukee-Eight o pojemności 1745 cm3, który zapewnia wyższy moment obrotowy oraz dużo lepsze przyspieszenie.
To jednak nie koniec nowości. Inżynierowie H-D dostosowali zawieszenie do nowego silnika. Zastosowano zupełnie nowy przedni widelec oraz tylne amortyzatory, które poprawiają właściwości jezdne oraz komfort prowadzenia. Tylne amortyzatory są nowe i pozwalają na regulację hydrauliczną napięcia wstępnego sprężyny.
Nowa maszyna jest dostępna w czterech kolorach przyciągających wzrok: Vivid Black, Charcoal Denim, Hot Rod Red Flake, Hard Candy Custom i Olive Gold. Cena nowego Road Kinga Special startuje od 113 330 zł.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: