
Harley Davidson Road King Special 2017 – nadchodzi nowe
Dla wszystkich fanów klasycznych motocykli spod znaku H-D, model Road King kojarzy się z klasycznym „turystykiem”. Maszyna, która zadebiutowała w 1949 roku przechodzi mocną metamorfozę.
Na początku roku Harley Davidson zaprezentował zupełnie nowy rozdział w historii marki. Oto model Road King Special, czyli motocykl o całkowicie nowym, buntowniczym charakterze. Nowa wersja to custom w stylu bagger.
Jego nowoczesny styl podkreśla podwyższona kierownica Mini Ape o wysokości 22,3 cm i grubości 3,2 cm, wydłużone kufry, obniżony profil oraz czarne wykończenie. Zmieniono także osłonę silnika, podnóżki, lusterka, kierunkowskazy, pokrywy silnika, obudowę filtra powietrza, tłumiki oraz osłony wydechu w ciemnym kolorze. Na kilku najważniejszych elementach nie mogło zabraknąć chromu, który pokrył dolne pokrywy zaworów, tuleje popychaczy i obudowy popychaczy. Całość stoi na 19-calowych kołach Turbine w kolorze błyszczącej czerni, które osłonięto krótkim błotnikiem. Z tyłu zamontowano wydłużone kufry, które wizualnie obniżyły motocykl.
Sercem tego jednośladu jest nowy silnik Milwaukee-Eight o pojemności 1745 cm3, który zapewnia wyższy moment obrotowy oraz dużo lepsze przyspieszenie.
To jednak nie koniec nowości. Inżynierowie H-D dostosowali zawieszenie do nowego silnika. Zastosowano zupełnie nowy przedni widelec oraz tylne amortyzatory, które poprawiają właściwości jezdne oraz komfort prowadzenia. Tylne amortyzatory są nowe i pozwalają na regulację hydrauliczną napięcia wstępnego sprężyny.
Nowa maszyna jest dostępna w czterech kolorach przyciągających wzrok: Vivid Black, Charcoal Denim, Hot Rod Red Flake, Hard Candy Custom i Olive Gold. Cena nowego Road Kinga Special startuje od 113 330 zł.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: