Harley-Davidson prezentuje nowości na rok 2016

Harley-Davidson prezentuje nowości na rok 2016

25 sierpnia 2015
62
Dwa nowe modele Dark Custom - Iron 883 i Forty-Eight, najmocniejsze modele Softail w historii marki oraz wachlarz udoskonaleń w całej ofercie to silny akcent w odmłodzonej linii modelowej Harley-Davidson na 2016 rok.
Loading module...

Nowości Harley-Davidson na 2016 rok

  • Nowe modele Iron 883 i Forty-Eight.
  • Motocykle z nowej serii S w edycji limitowanej mają potężne silniki i odświeżoną stylizację - Fat Boy S oraz Softail Slim S z imponującym silnikiem Screamin’ Eagle Twin Cam 110 o pojemności 1800 cm3.
  • Wcześniej dostępne tylko w motocyklach Harley-Davidson Touring silniki High Output Twin Cam 103 napędzają teraz wszystkie modele Softail, czyniąc tę rodzinę najmocniejszą w historii Harley-Davidson.   
  • Rewolucja motocykli turystycznych w ramach projektu RUSHMORE rozrasta się wraz z pojawieniem się modelu Road Glide Ultra.

Dusza Dark Custom
Nowy model Iron 883 ma celowo surowe i wyraziste linie oraz cechuje się współczesną stylistyką inspirowaną budowanymi w garażach kiedyś i dziś bobberach. Zupełnie nowe przednie i tylne regulowane zawieszenie, lżejsze koła magnezowe i nowe siodło mają zapewniać komfort oraz kontrolę podczas jazdy w kierunku horyzontu. Nowy model Forty-Eight zawdzięcza swój złowieszczy styl szerokiej przedniej oponie, nowym kołom magnezowym i masywnemu przodowi z widelcem 49 mm. Ponadto znajdziesz w nim regulowane tylne zawieszenie i nowe siodło. Stylistyka retro oraz połączenie czarnych, kolorowych i chromowanych elementów nadaje temu motocyklowi masywnego wyglądu. Motocykliści poruszający się po zapchanych i trudnych ulicach miasta na smukłym i wąskim modelu Harley-Davidson Street 750 docenią większą pewność, jaką zapewniają nowe układy hamulcowe z przodu i z tyłu.



Najmocniejsze modele Softail w historii
Tylne opony w motocyklach z nowej serii S Harley-Davidson będą błagały o litość. Napędzane silnikiem Screamin’ Eagle Twin Cam 110, nowe modele Fat Boy S i Softail Slim S mają moc oraz osiągi dostępne niegdyś tylko w modelach Custom Vehicle Operations (CVO). Oba modele w limitowanej edycji są wykończone czarnymi elementami, co nadaje im wyglądu doskonale komponującego się z masywną sylwetką. Softail Slim S jest dostępny w nowym kolorze Olive Gold Denim z motywami militarnymi, będącymi hołdem dla powojennych motocykli custom, które zapoczątkowały erę bobberów. Harley-Davidson wyposaża standardowo każdy model Softail na 2016 rok w silnik High Output Twin Cam 103.

Tempomat w modelach Softail
To nie wszystkie nowości w rodzinie Softail na 2016 rok - w wybranych modelach, po raz pierwszy w historii, będzie dostępny elektroniczny tempomat. Zapewniający wygodę elektroniczny tempomat Harley-Davidson, dostępny dzięki nowej przepustnicy sterowanej elektronicznie jest wyposażeniem standardowym w modelach Heritage Softail Classic, Softail Deluxe, Fat Boy S i Softail Slim S na 2016 rok oraz dostępny opcjonalnie w pozostałych modelach Softail na 2016 rok.

Nowe zawieszenie w modelach Sportster
Wszystkie modele Sportster na 2016 rok dostają nowe zawieszenie z przodu i z tyłu oraz udoskonalone siodła. Przeprojektowane zawieszenie modeli Sportster obejmuje amortyzatory emulsyjne ze sprężynami śrubowymi oraz nowe przednie widelce z amortyzatorami z wymiennym wkładem. Amortyzatory wypełnione azotem zapobiegają zapowietrzeniu oleju i są wyposażone w wewnętrzny zespół zaworów z tłokami 36 mm oraz wysokiej jakości olej, dzięki czemu charakteryzują się doskonałą kontrolą ściskania i tłumienia odbicia oraz reagują szybko na niewielkie nierówności i zapewniają stały kontakt opon z nierówną nawierzchnią. Obciążenie wstępne sprężyn progresywnych można regulować gwintowanym kołnierzem za pomocą klucza schowanego pod siodłem. W grubych widelcach zestrojonych optymalnie pod kątem amortyzatorów zastosowano skalibrowany tłok i zespół zaworów oraz sprężyny progresywne. Taka konstrukcja zapewnia równomierną pracę zawieszenia w całym zakresie. Dzięki potrójnej sprężynie i blokadzie olejowej widelce zapobiegają podskakiwaniu koła podczas gwałtownego hamowania.

Road Glide Ultra
Nieobecność w gamie motocykli Harley-Davidson Touring to był dobrze wykorzystany czas, w ciągu którego ulepszono stylizację modelu Road Glide Ultra, a także opracowano wyjątkowe właściwości aerodynamiczne i zoptymalizowano ergonomię. Road Glide Ultra napędzany jest jednostką Twin-Cooled High Output Twin Cam 103.

{ gallery(1605) }}

Heritage Softail Classic
Połączenie nostalgicznego stylu i współczesnych osiągów oraz komfortu modeli Softail - Heritage Softail Classic ma odświeżoną stylistykę na 2016 rok i jest wyposażony w jednostkę napędową High Output Twin Cam 103, elektroniczny tempomat w standardzie oraz nową i udoskonaloną konstrukcję mocowania kufrów.

Nowe motocykle będą dostępne w salonach dealerskich Harley-Davidson w Polsce już we wrześniu 2016.

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy!