Harley Davidson na 2014 - projekt Rushmore. Galeria

24 września 2013
12
Harley-Davidson, znany z produkcji motocykli ciężkich typu custom i cruiser, wziął pod uwagę opinię swoich klientów i wprowadza na 2014 rok ulepszenia oraz modyfikacje dotyczące modeli turystycznych i trójkołowców. Projekt zyskał miano Rushmore.
Loading module...
Harley Davidson na 2014 - projekt Rushmore

fot. Harley Davidson

Wolność podróżowania własnym tempem, w wybranym czasie i w wybranym przez siebie kierunku jest częścią amerykańskiej mentalności. To ulotne "coś" przyświecało budowie turystycznych motocykli Harley-Davidson, które mają zapewniać komfortową jazdę podczas długich podróży i stało się inspiracją dla powstania projektu Rushmore. Jego celem jest kompleksowe udoskonalenie każdego aspektu wrażeń z jazdy motocyklami turystycznymi Harley - efekty znalazły się w serii Touring na 2014 rok i debiutującym na rynku europejskim trójkołowcu.

W Projekcie Rushmore wzięły udział tysiące osób, wielu z nich to klienci HD, pytani o opinię w grupach pokusowych, na imprezach, zlotach, czy podczas wizyty w salonie. Rushmore to nowy kierunek w dziedzinie projektowania Harley-Davidson, który uwzględnia głos klienta nie tylko na początku, lecz na przestrzeni całego procesu.

Udoskonalenia w HD można podzielić na cztery kategorie zdefiniowane przez klientów (dane producenta).
Prowadzenie
- ulepszony reflektor LED Daymaker lub reflektor z podwójnym halogenem,
- połączony układ hamulcowy Reflex z systemem zapobiegającym blokowaniu kół podczas hamowania (ABS)
- zespoły napędowe o podwyższonej mocy Twin-Cooled, Twin Cam 103, Twin Cam 103 w wybranych modelach z serii Touring.
Multimedia
- nowy system multimedialny Boom! z kolorowym ekranem - połaczenie dźwięku o doskonałej jakości, łączności Bluetooth, funkcji poleceń głosowych, technologii syntezy mowy, nawigacji GPS oraz możliwości podłączenia intercomu i radia CB w jednym module.
Wrażenia
Od nowej owiewki typu Batwing z wlotem powietrza Splitstream po dopracowane miejsce pasażera, właściwości aerodynamiczne i ergonomię - wszystkie te czynniki mają na celu poprawę komfortu.
Styl
Poprawiono kształt i ergonomię wielu elementów, takich jak bagażnik Tour-Pak oraz kufry o nowym kształcie z praktycznymi zapięciami z systemem One-Touch, błotniki o płynnych liniach, lżejsze koła ze stopu aluminium oraz przełączniki umożliwiające intuicyjną obsługę.

Powyższe elementy w ramach projektu Rushmore zastosowano w następujących modelach motocykli Harley-Davidson na 2014 rok:

Harley Davidson Road King Classic
Połączony układ hamulcowy Reflex™ z ABS
Silnik Twin Cam 103™ o podwyższonej mocy
Sztywniejszy przedni widelec z goleniami 49 mm
Reflektor z podwójnym halogenem oraz halogenowe światła przeciwmgielne
Profilowane, szprychowe koła z szerokimi oponami z białymi pasami
Nowe zamknięcia kufrów
Niskoprofilowy przedni błotnik
Czytelniejsze tarcze wskaźników
Nowe przełączniki o intuicyjnej obsłudze

Harley Davidson Street Glide
Silnik Twin Cam 103™ o podwyższonej mocy
Połączony układ hamulcowy Reflex™ z ABS oraz nowa konstrukcja pływających tarcz hamulcowych
Sprzęgło hydrauliczne
System multimedialny Boom! Box 4.3 z kolorowym ekranem, gniazdem USB i obsługą standardu Bluetooth
Nowa owiewka Batwing z wlotem powietrza Splitstream.
Sztywniejszy przedni widelec z goleniami 49 mm
Reflektor przedni z podwójnym halogenem
Mocne koła ze stopu aluminium
Kufry w nowej stylistyce, z zapięciami w systemie One-Touch i o 8% większą pojemnością
Wlew paliwa z systemem One Touch
Niskoprofilowy przedni błotnik
Większe wskaźniki z nowymi tarczami
Nowe przełączniki o intuicyjnej obsłudze

Harley Davidson Electra Glide Ultra Classic
Silnik Twin Cam 103™ o podwyższonej mocy
Sprzęgło hydrauliczne
Połączony układ hamulcowy Reflex™ z ABS
System multimedialny Boom! Box 4.3 z kolorowym ekranem, gniazdem USB i obsługą standardu Bluetooth
Nowa owiewka Batwing z wlotem powietrza Splitstream.
Sztywniejszy przedni widelec z goleniami 49 mm
Lampa przednia LED Daymaker i światła przeciwmgielne
Tylne oświetlenie LED na bagażniku Tour-Pak
Koła Impeller z odlewu aluminium
Bagażnik Tour-Pak w nowej stylistyce, z zapięciami One Touch i powiększonej pojemności
Kufry w nowej stylistyce, z zapięciami w systemie One Touch i powiększonej pojemności
Wlew paliwa z systemem One Touch
Niskoprofilowy przedni błotnik
Większe wskaźniki z nowymi tarczami
Nowe przełączniki o intuicyjnej obsłudze

Harley Davidson Electra Glide Ultra Limited
Podwójnie chłodzony silnik Twin-Cooled™ Twin Cam 103™ o podwyższonej mocy
Sprzęgło hydrauliczne
Połączony układ hamulcowy Reflex™ z ABS
Sztywniejszy przedni widelec z goleniami 49 mm
System multimedialny Boom! Box 6.5 z kolorowym ekranem dotykowym, zainstalowanymi mapami nawigacji GPS i funkcją sterowania głosowego (w 9 językach)
Nowa owiewka Batwing z wlotem powietrza Splitstream.
Wnętrze owiewki w czarnym, błyszczącym kolorze
Lampa przednia LED Daymaker i światła przeciwmgielne
Tylne oświetlenie LED na bagażniku Tour-Pak
Koła custom typu Impeller z odlewu aluminium, chrom kontrastowy
Bagażnik Tour-Pak w nowej stylistyce, z zapięciami One Touch i powiększonej pojemności
Kufry w nowej stylistyce, z zapięciami w systemie One Touch i powiększonej pojemności
Wlew paliwa z systemem One Touch
Niskoprofilowy przedni błotnik
Większe wskaźniki z nowymi tarczami
Nowe przełączniki o intuicyjnej obsłudze
Podgrzewane manetki
Bagażnik Tour Pak

Harley Davidson Tri Glide Ultra Classic
Podwójnie chłodzony silnik Twin-Cooled™ Twin Cam 103™ o podwyższonej mocy
Sprzęgło ślizgowe ze wspomaganiem hydraulicznym
System multimedialny Boom! Box 6.5 z kolorowym ekranem dotykowym, zainstalowanymi mapami nawigacji GPS i funkcją sterowania głosowego (w 9 językach)
Nowa owiewka Batwing z wlotem powietrza Splitstream.
Sztywniejszy przedni widelec z goleniami 49 mm
Lampa przednia LED Daymaker i światła przeciwmgielne
Wlew paliwa z systemem One Touch
Niskoprofilowy przedni błotnik
Większe wskaźniki z nowymi tarczami
Nowe przełączniki o intuicyjnej obsłudze
Wyjątkowy połączony układ hamulcowy, w którym tylny hamulec współpracuje z przednim hamulcem, ale nie odwrotnie
Nowe tylne hamulce z o 16% większymi tarczami
Nożny hamulec postojowy

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy!