Harley-Davidson i Jeep łączą siły
Jeep - jako oficjalny partner marki Harley-Davidson w roku 2014 odgrywać będzie kluczową rolę we wszystkich ważniejszych imprezach organizowanych przez legendarnego amerykańskiego producenta motocykli na obszarze EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).
Jeep – jako oficjalny partner marki Harley-Davidson w roku 2014 odgrywać będzie kluczową rolę we wszystkich ważniejszych imprezach organizowanych przez legendarnego amerykańskiego producenta motocykli na obszarze EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Partnerstwo pomiędzy Jeepem a Harleyem-Davidsonem to rodzaj pokłonu dla wiary w moc swobody i autentyczności oraz pasji i unikalności, wartości wyznawanych wspólnie przez te słynne marki, a „zawartych” we wszystkich modelach obu motoryzacyjnych ikon „Made in USA”. To także ukłon dla stylu życia wszystkich tych, którzy dokonują ich wyboru.
Inauguracją serii imprez z udziałem marki Jeep „u boku” Harleya-Davidsona była ósma edycja festiwalu muzycznego Harley-Davidson Euro Festival, odbywająca się w słynnym francuskim kurorcie Saint-Tropez w dniach 8-11 maja 2014 r., a której Jeep był sponsorem głównym. Dla entuzjastów Harelya-Davidsona z całego świata przygotowano dodatkową atrakcję i możliwość bliższego poznania kultowego Jeepa Wranglera, nowego Cherokee oraz flagowego Grand Cherokee w specjalnie oznaczonej strefie „wioski” Harley-Davidson Village a także jazdy próbnej „Jeep Experience” na „Jeep Test Drive Area” – rodzaju poligonu, gdzie na powierzchni 1000 m2 przekonać się można było o możliwościach terenowych pojazdów Jeep 4×4. Marka-synonim off-roadu zadziwiła tym razem publiczność widowiskiem „na żywo” adresowanym do prawdziwych wyznawców swobody i wolności, podczas którego panele nadwozia Wranglera będą kunsztownie dekorowane (natryskiwane) przez artystów-malarzy ornamentacjami w stylu Harley-Davidson.
Harley-Davidson i Jeep łączą siły |
fot. Jeep |
Każdy zlot „harleyowców” uświetnia wielka rewia motocykli. Aby podkreślić wartości propagowane przez marki Harley-Davidson i Jeep zorganizowano spektakularną paradę z okazji Euro Festival w Saint-Tropez , którą otwierał Jeep Wrangler. Tradycja ta będzie kontynuowana podczas kolejnych imprez.
Współpraca pomiędzy dwoma kultowymi markami rodem z USA w roku 2014 przewiduje promocję pojazdów Jeep i motocykli Harley-Davidson w ramach kalendarza imprez o charakterze międzynarodowym, m.in. European H.O.G. Rally & Croatia Harley Days 2014 w chorwackim Biogradzie na Moru (Dalmacja) w dniach 12-15 czerwca, Barcelona Harley Days 2014 w Barcelonie pomiędzy 4 a 6 lipca oraz European Bike Day nad austriackim jeziorem Faaker See (Karyntia) od 2 do 7 września.
Celem rozpropagowania partnerstwa marek Jeep i Harley-Davidson portal jeep-people.com i wszystkie pozostałe kanały społecznościowe Jeepa otwierają specjalną sekcję publikującą pełen kalendarz wydarzeń oraz program międzynarodowych imprez firmowanych przez najsłynniejszego amerykańskiego producenta kultowych motocykli.
Jeep-People.com
Jeep-Travel.com
facebook.com/JeepOlllllllOpeople
youtube.com/JeepOlllllllOPeople
twitter.com/Jeep_People
instagram.com/jeeppeople
pinterest.com/jeeppeople
flickr.com/jeep-people
it.foursquare.com/jeep_people
Harley-Davidson Polska zaprasza natomiast na oficjalny profil amerykańskiego brandu na Facebooku.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: