Harley Davidson Fat Boy 114 (2021) – zyskał nową stylizacją dzięki dodaniu błyszczącego chromu. Dane techniczne

W odświeżonej stylizacji na rok 2021 lśniący chrom zastąpił satynowe wykończenie układu napędowego, wydechu, elementów przedniej części, rozpórek tylnego błotnika i konsoli.

Nowością wśród oferowanych w roku 2021 modeli Softail jest legendarny model Fat Boy 114, którego styl zmieniono poprzez zastosowanie błyszczącego chromu. Ze swoją posturą walca, model Fat Boy pozostaje jedną z najbardziej imponujących maszyn w portfolio Harley-Davidson.

Dane techniczne Fat Boy 114 

  • Silnik Milwaukee-Eight 114 – Największy silnik montowany fabrycznie na podwoziu Softail®. Moment obrotowy 155 Nm przy 3250 obr./min. Wydech typu shotgun 2-w-2. Otwarty filtr powietrza z emblematem 114 na obudowie.
  • Nowa stylizacja – błyszczący chrom
  • Pokrywy silnika – Chromowane lub polerowane pokrywy silnika i cylindrów. 
  • Wydech – Typu 2-w-2 z chromowanymi tłumikami i osłonami. 
  • Przód – Chromowana obudowa reflektora lampy, osłona widelca i chromowane wsporniki kierownicy. 
  • Inne chromowane elementy – Wsporniki tylnego błotnika, konsola na zbiorniku, osłona filtra powietrza. 
  • Kołą Lakester – Pełne koła z odlewu aluminium (18 cali przód i tył) z masywnymi oponami Michelin Scorcher 160mm (przód) i 240mm (tył). To najszersze montowane fabrycznie opony w motocyklu Harley-Davidson®, które nadają modelowi Fat Boy posturę walca. 
  • Przycięte błotniki – Podcięte błotniki eksponują niestandardowy rozmiar opon. 

{{ gallery(3164) }}

  • Zbiornik paliwa o pojemności 18.9 litra jest ozdobiony konsolą z paskiem bullet hole. 
  • Otwarty filtr powietrza nie tylko świetnie wygląda ale zapewnia również lepszy dopływ powietrza do silnika. 
  • Reflektor Signature LED – Reflektor ze stylową otoczką LED wokół głównego światła, osadzony w charakterystycznej gondoli zaprojektowanej specjalnie dla modelu Fat Boy. 
  • Technika – Bezkluczykowy włącznik zapłonu, gniazdo ładowania USB oraz system zabezpieczeń. 
  • Tylne zawieszenie – Regulowane tylne zawieszenie z pojedynczym amortyzatorem typu monoshock. Łatwa regulacja napięcia wstępnego za pomocą pokrętła znajdującego się pod siedzeniem, aby łatwo dostosować ustawienia do własnych wymagań lub jazdy z pasażerem. 
  • Przednie zawieszenie – Przed nierównościami na drodze i przy gwałtownym hamowaniu wspiera kierowcę również zawieszenie przednie typu dual bending valve, z widelcem typu cartridge o sportowym charakterze oraz liniowej charakterystyce tłumienia. 
  • Hamulce 4-tłoczkowy stały zacisk z przodu i 2-tłoczkowy pływający z tyłu zapewniają pewne hamowanie. Układ ABS w standardzie.
  • Dostępne kolory: Vivid Black, Black Jack Metallic, Deadwood Green, two-tone Gauntlet Gray Metallic/Vivid Black

 

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze