Hamilton przed Vettelem
Sebastian Vettel pokazuje, że mimo różnicy 26 punktów dzielących go od prowadzącego Jensona Buttona nie zamierza składać broni. Jest skoncentrowany i szybki.
Lewis Hamilton podczas treningu |
![]() |
fot. Mercedes
|
Niezależnie od tego jak bardzo różnią się kierunki prac nad bolidami podczas treningów i w związku z tym uzyskiwane czasy nie oddają prawdziwego układu sił na torze, młody kierowca Red Bull walczy nawet w trakcie treningów. Mimo, że w sobotnie popołudnie na torze Marina Bay Circuit to Lewis Hamilton był najszybszy i wyprzedził o prawie 0,3 sekundy Sebastiana Vettela, Niemiec jest pełen chęci do walki. Tylko ci dwaj kierowcy uzyskali czasy poniżej 1 minuty 48 sekund na jednym okrążeniu podczas ostatniej sesji treningowej przed GP Singapuru. Vettel jest o tyle w trudnej sytuacji, że nie ma już do dyspozycji silników na wymianę. Miejmy więc nadzieję, że jego samochód nie przysporzy mu kłopotów.
Trzecia sesja treningowa przebiegała dość pomyślnie dla zespołu BMW Sauber. Robert Kubica wykazywał swój kunszt w najbardziej krętym i natrudniejszym technicznie Sektorze 3, uzyskując tam świetne czasy. Oby nowy pakiet rozwiązań technicznych przygotowany przez BMW Sauber umożliwił walkę o punkty. Robert i Nick w 3. sesji treningowej uplasowali się na 5. i 6. miejscu.
Kłopoty zdaje się mieć Ferrari. Zarówno Kimi Raikkonen jak i Giancarlo Fisichella uzyskali czasy o ponad sekundę gorsze od najlepszych. Ferrari nie rozwija już swojego bolidu – nie mają więc chyba szans na walkę o czołowe pozycje i nie należy spodziewać się nadzwyczajnych osiągnięć po kierowcach włoskiego zespołu.
Nie zachwycili także zawodnicy Brawn GP. Jenson Button uzyskał dopiero 14 czas, a Rubens Barrichello 7. Barrichello będzie mieć dodatkowo utrudnione zadanie w kwalifikacjach, ponieważ na skutek wymiany skrzyni biegów w jego bolidzie zostanie cofnięty o 5 miejsc na starcie do Grand Prix Singapuru.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Strata |
Liczba |
1 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1:47.632 |
– |
15 |
2 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:47.909 |
0.277 |
17 |
3 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:48.332 |
0.700 |
18 |
4 |
2 |
McLaren-Mercedes |
1:48.420 |
0.788 |
14 |
|
5 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:48.501 |
0.869 |
16 |
6 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:48.526 |
0.894 |
13 |
7 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:48.551 |
0.919 |
16 |
8 |
10 |
Timo Glock |
Toyota |
1:48.673 |
1.041 |
17 |
9 |
12 |
Toro Rosso |
1:48.754 |
1.122 |
17 |
|
10 |
9 |
Toyota |
1:48.757 |
1.125 |
12 |
|
11 |
17 |
Williams |
1:48.831 |
1.199 |
17 |
|
12 |
4 |
Ferrari |
1:48.864 |
1.232 |
16 |
|
13 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:48.876 |
1.244 |
15 |
14 |
22 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:48.921 |
1.289 |
17 |
15 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:49.032 |
1.400 |
15 |
16 |
21 |
Vitantonio Liuzzi |
Force India |
1:49.055 |
1.423 |
16 |
17 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:49.122 |
1.490 |
17 |
18 |
11 |
Jaime Alguersuari |
Toro Rosso |
1:49.399 |
1.767 |
17 |
19 |
8 |
Romain Grosjean |
Renault |
1:49.641 |
2.009 |
16 |
20 |
3 |
Giancarlo Fisichella |
Ferrari |
1:50.039 |
2.407 |
21 |
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych
Zostaw komentarz: