Hamilton atakuje?
Lewis Hamilton zdominował pierwsze dwa treningi przed GP Malezji. Po dwóch wyścigach sezonu apetyt kierowcy McLarena z pewnością nie został w żaden sposób zaspokojony.
Tęsknota za zwycięstwem? |
fot. McLaren
|
Nie tak wyobrażał sobie Brytyjczyk swoje występy. Tym bardziej, że jego kolega Jenson Button ma już na swoim koncie zwycięstwo w GP Australii.
W sobotniej sesji Hamilton był wolniejszy tylko od Marka Webbera z zespołu Red Bull. Od samego początku tegorocznych występów F1 mówi się jednak, że najszybsze samochody mają właśnie kierowcy Red Bull. FIA przeprowadziła nawet inspekcję dotyczącą rozwiązań w zawieszeniu ich bolidu, umożliwiających kierowcom dokonywanie zmian w trakcie jazdy. Federacja nie stwierdziła jednak żadnych nieprawidłowości. Po prostu mają szybki samochód
Wygląda na to, że rozkręcać zaczyna się Michael Schumacher. Pamiętając o tym, że treningi nie są wyznacznikiem tego, co będzie się działo w trakcie kwalifikacji i wyścigu, należy jednak zauważyć, że w trzech sesjach treningowych Niemiec uzyskiwał coraz lepsze czasy, pokonując kolejnych kierowców i uzyskując coraz wyższe lokaty.
O kłopotach z balansem samochodu wspominał Jenson Button. Kierowca McLarena narzekał na podsterowność swojego bolidu przy dużych prędkościach i trudności z ustawieniem balansu. Mimo tego zanotował 3., 4. i 6 czas kolejnych sesji.
Robert Kubica należał w piątek i sobotę do najbardziej zapracowanych zawodników. W pierwszych dwóch sesjach uzyskiwał czasy nieznacznie gorsze od Michaela Schumachera.
Wyniki z sesji treningowych możesz obejrzeć na następnej stronie:
1. Sesja treningowa
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Strata |
Liczba okrążeń |
1 |
2 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1:34.921 |
– |
19 |
2 |
4 |
Nico Rosberg |
Mercedes GP |
1:35.106 |
0.185 |
19 |
3 |
1 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
1:35.207 |
0.286 |
25 |
4 |
3 |
Michael Schumacher |
Mercedes GP |
1:35.225 |
0.304 |
14 |
5 |
11 |
Renault |
1:35.402 |
0.481 |
22 |
|
6 |
6 |
Mark Webber |
RBR-Renault |
1:35.479 |
0.558 |
22 |
7 |
14 |
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
1:35.955 |
1.034 |
20 |
8 |
8 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1:35.959 |
1.038 |
20 |
9 |
5 |
Sebastian Vettel |
RBR-Renault |
1:36.043 |
1.122 |
19 |
10 |
16 |
Sebastien Buemi |
STR-Ferrari |
1:36.100 |
1.179 |
20 |
11 |
7 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:36.451 |
1.530 |
22 |
12 |
23 |
Kamui Kobayashi |
1:36.503 |
1.582 |
28 |
|
13 |
17 |
Jaime Alguersuari |
STR-Ferrari |
1:36.645 |
1.724 |
18 |
14 |
12 |
Vitaly Petrov |
Renault |
1:36.712 |
1.791 |
9 |
15 |
0 |
Paul di Resta |
Force India-Mercedes |
1:36.891 |
1.970 |
25 |
16 |
22 |
Pedro de la Rosa |
BMW Sauber-Ferrari |
1:36.899 |
1.978 |
24 |
17 |
10 |
Nico Hulkenberg |
Williams-Cosworth |
1:37.802 |
2.881 |
27 |
18 |
9 |
Rubens Barrichello |
Williams-Cosworth |
1:38.278 |
3.357 |
18 |
19 |
18 |
Jarno Trulli |
Lotus-Cosworth |
1:39.460 |
4.539 |
21 |
20 |
24 |
Timo Glock |
Virgin-Cosworth |
1:39.755 |
4.834 |
17 |
21 |
25 |
Lucas di Grassi |
Virgin-Cosworth |
1:40.159 |
5.238 |
25 |
22 |
0 |
Fairuz Fauzy |
Lotus-Cosworth |
1:40.721 |
5.800 |
19 |
23 |
21 |
Bruno Senna |
HRT-Cosworth |
1:41.832 |
6.911 |
27 |
24 |
20 |
Karun Chandhok |
HRT-Cosworth |
1:41.966 |
7.045 |
24 |
2. Sesja treningowa
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Strata |
Liczba okrążeń |
1 |
2 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1:34.175 |
– |
27 |
2 |
5 |
Sebastian Vettel |
RBR-Renault |
1:34.441 |
0.266 |
28 |
3 |
4 |
Nico Rosberg |
Mercedes GP |
1:34.443 |
0.268 |
30 |
4 |
1 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
1:34.538 |
0.363 |
24 |
5 |
3 |
Michael Schumacher |
Mercedes GP |
1:34.674 |
0.499 |
30 |
6 |
11 |
Robert Kubica |
Renault |
1:35.148 |
0.973 |
34 |
7 |
8 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1:35.581 |
1.406 |
34 |
8 |
16 |
Sebastien Buemi |
STR-Ferrari |
1:35.660 |
1.485 |
39 |
9 |
12 |
Vitaly Petrov |
Renault |
1:35.872 |
1.697 |
20 |
10 |
14 |
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
1:35.957 |
1.782 |
32 |
11 |
23 |
Kamui Kobayashi |
BMW Sauber-Ferrari |
1:36.018 |
1.843 |
38 |
12 |
15 |
Vitantonio Liuzzi |
Force India-Mercedes |
1:36.221 |
2.046 |
34 |
13 |
22 |
Pedro de la Rosa |
BMW Sauber-Ferrari |
1:36.325 |
2.150 |
33 |
14 |
17 |
Jaime Alguersuari |
STR-Ferrari |
1:36.325 |
2.150 |
39 |
15 |
7 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:36.602 |
2.427 |
30 |
16 |
9 |
Rubens Barrichello |
Williams-Cosworth |
1:36.813 |
2.638 |
26 |
17 |
10 |
Nico Hulkenberg |
Williams-Cosworth |
1:37.415 |
3.240 |
19 |
18 |
18 |
Jarno Trulli |
Lotus-Cosworth |
1:38.454 |
4.279 |
34 |
19 |
19 |
Heikki Kovalainen |
Lotus-Cosworth |
1:38.530 |
4.355 |
32 |
20 |
6 |
Mark Webber |
RBR-Renault |
1:38.786 |
4.611 |
13 |
21 |
24 |
Timo Glock |
Virgin-Cosworth |
1:39.061 |
4.886 |
23 |
22 |
25 |
Lucas di Grassi |
Virgin-Cosworth |
1:39.158 |
4.983 |
29 |
23 |
20 |
Karun Chandhok |
HRT-Cosworth |
1:41.084 |
6.909 |
27 |
24 |
21 |
Bruno Senna |
HRT-Cosworth |
1:41.481 |
7.306 |
32 |
3. Sesja treningowa
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Strata |
Liczba okrążeń |
1 |
6 |
Mark Webber |
Red Bull-Renault |
1:33.542 |
– |
17 |
2 |
2 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1:33.559 |
0.017 |
14 |
3 |
5 |
Sebastian Vettel |
Red Bull-Renault |
1:33.587 |
0.045 |
17 |
4 |
8 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1:33.751 |
0.209 |
19 |
5 |
3 |
Michael Schumacher |
Mercedes |
1:33.992 |
0.45 |
15 |
6 |
4 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1:34.090 |
0.548 |
13 |
7 |
1 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
1:34.113 |
0.571 |
16 |
8 |
7 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:34.174 |
0.632 |
15 |
9 |
9 |
Rubens Barrichello |
Williams-Cosworth |
1:34.540 |
0.998 |
13 |
10 |
11 |
Robert Kubica |
Renault |
1:34.549 |
1.007 |
17 |
11 |
14 |
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
1:34.623 |
1.081 |
11 |
12 |
16 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso-Ferrari |
1:34.673 |
1.131 |
19 |
13 |
10 |
Nico Hülkenberg |
Williams-Cosworth |
1:34.882 |
1.34 |
13 |
14 |
15 |
Vitantonio Liuzzi |
Force India-Mercedes |
1:34.957 |
1.415 |
16 |
15 |
17 |
Jaime Alguersuari |
Toro Rosso-Ferrari |
1:35.026 |
1.484 |
16 |
16 |
12 |
Vitaly Petrov |
Renault |
1:35.076 |
1.534 |
17 |
17 |
22 |
Pedro de la Rosa |
Sauber-Ferrari |
1:35.477 |
1.935 |
18 |
18 |
23 |
Kamui Kobayashi |
Sauber-Ferrari |
1:36.404 |
2.862 |
19 |
19 |
24 |
Timo Glock |
Virgin-Cosworth |
1:37.299 |
3.757 |
15 |
20 |
18 |
Jarno Trulli |
Lotus-Cosworth |
1:37.369 |
3.827 |
16 |
21 |
19 |
Heikki Kovalainen |
Lotus-Cosworth |
1:38.161 |
4.619 |
18 |
22 |
25 |
Lucas di Grassi |
Virgin-Cosworth |
1:38.783 |
5.241 |
13 |
23 |
21 |
Bruno Senna |
HRT-Cosworth |
1:39.868 |
6.326 |
19 |
24 |
20 |
Karun Chandhok |
HRT-Cosworth |
1:39.895 |
6.353 |
16 |
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Finał trzeciego sezonu TOYOTA GR CUP
-
Dynamiczne i wszechstronne: Audi Q5 Sportback drugiej generacji
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
Zostaw komentarz: