
Greenway zwiększa moc na swoich stacjach ładowania do 200 kW!
W jakich lokalizacjach Greenway zwiększa moc swoich punków ładowania samochodów elektrycznych?
Spis treśći:
Jak wiadomo, moc ładowania aut elektrycznych na stacjach z prądem przemiennym bywa zmorą fanów elektryków. Bo co z tego, że wyszukamy stację, która ma oferować moc do 50 kW, a „leci” np. 23 kW? Cóż to efekt wielu zmiennych i wyjaśnimy to w innym artykule, ale dziś do klientów sieci Greenway dotarła informacja, że firma – największy operator punktów ładowania w Polsce – właśnie przeprowadza przebudowy swoich stacji ładowania w celu zwiększenia mocy tych stacji i poprawy jakości usług.
Greenway zwiększa moc do 200 kW
Czy Greenway zwiększa moc na wszystkich stacjach?
W informacji czytamy:
Z tego też powodu, dostęp do poszczególnych lokalizacji może być ograniczony.
To ta gorsza część informacji dla wszystkich tych, którzy są „przywiązani” do ładowania swoich samochodów elektrycznych na określonych stacjach, bo tylko niektóre są przebudowane. Niestety, nie da się zwiększyć mocy na stacjach za dotknięciem czarodziejskiej różdżki i musi to się dziać sukcesywnie. Związane jest to także z wyłączeniem takiego punktu z użytku. Jednocześnie nie jest do końca zasadne, zwiększanie mocy we wszystkich lokalizacjach. Zatem gdzie się należy spodziewać takiej mocy?

Greenway 200 kW – na jakich stacjach uzyskamy taką moc?
Ale są też dobre wiadomości! Firma poinformowała także, że już dziś może się pochwalić zwiększeniem mocy do 200 kW i ponownym udostępnieniem stacji ładowania w następujących lokalizacjach:
- Dyskont Paliwowy Citronex Zgorzelec
- Hotel Sójki Kutno 200 kW
W najbliższym czasie Greenway rozpocznie przebudowę w lokalizacjach:
- Restauracja Stare Jabłonki Pikutkowo
- Galeria Solna Inowrocław
- Kaufland Elbląg
Aby dowiedzieć się więcej o przeprowadzanych przebudowach, można sprawdzić je na stronie firmy w sekcji „Aktualności” w portalu klienta.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: