GP Węgier: Webber najszybszy przed kwalifikacjami
Mark Webber był najszybszy podczas trzeciego treningu przed kwalifikacjami do GP Węgier.
Sobotni poranek znów przywitał kierowców słonecznym i błękitnym niebem. Taka aura spowodowała, że zespoły ochoczo zabrały się do pracy i nadrabiania zaległości z wczoraj. Mark Webber, który był najszybszy na torze Hungaroring, na godzinę przed kwalifikacjami ustanowił swój czas na mieszance miękkiej. Najszybszy – jeżeli chodzi o średnią mieszankę – był Lewis Hamilton. Niestety Anglik po zmianie opon ze średnich na miękkie nie był wstanie przebić czasu Australijczyka.
| Mark Webber |
![]() |
|
fot. RedBull
|
Zaraz za Webberem i Hamitonem dość niespodziewanie trening zakończył Bruno Senna. Brazylijczyk wyprzedził między innymi Alonso oraz Kimiego Raikkonena, który nadal testował podwójny system DRS w swoim Lotusie. Jak się okazało po treningu, odległy czas Buttona był spowodowany mocno obciążonym bolidem.
Prawdopodobnie podobną strategię obrali obaj kierowcy Mercedesa, którzy zajęli odpowiednio siedemnaste i osiemnaste miejsce. Tradycyjnie na końcu zaleźli się kierowcy Caterhama, Marussi oraz HRT.
Poz. Kierowca Zespół Czas Okr.
1 M.Webber Red Bull 1:21.550 27
2 L.Hamilton McLaren 1:21.643 17
3 S.Vettel Red Bull 1:21.671 29
4 B.Senna Williams 1:21.876 22
5 F.Alonso Ferrari 1:21.884 13
6 K.Raikkonen Lotus 1:21.953 20
7 R.Grosjean Lotus 1:22.110 24
8 F.Massa Ferrari 1:22.136 15
9 P. di Resta Force India 1:22.191 20
10 J.Button McLaren 1:22.233 24
11 P.Maldonado Williams 1:22.381 21
12 K.Kobayashi Sauber 1:22.387 20
13 J.E.Vergne Toro Rosso 1:22.492 26
14 N.Hulkenberg Force India 1:22.530 25
15 S.Perez Sauber 1:22.597 23
16 D.Ricciardo Toro Rosso 1:22.716 24
17 M.Schumacher Mercedes 1:22.868 30
18 N.Rosberg Mercedes 1:22.931 30
19 H.Kovalainen Caterham 1:24.036 20
20 W.Pietrow Caterham 1:24.547 18
21 C.Pic Marussia 1:25.224 22
22 T.Glock Marussia 1:25.497 21
23 P.de la Rosa HRT F1 1:26.785 20
24 N.Karthikeyan HRT F1 1:26.898 26
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?

Zostaw komentarz: