GP Bahrain 2010
Przed nami pierwsza runda Mistrzostw Świata Formuły 1. W tym roku zaczynamy od wizyty w Bahrajnie. Zespoły jak zwykle wylądowały na miejscu już na początku tygodnia.
Sakhir Circuit 2010 |
rys.autorka
|
Piątek, 12 kwietnia 2010
Trening 1 8:00 – 9:30
Trening 2 12:00 – 13:00
Sobota, 13 kwietnia 2010
Trening 9:00 – 10:00
Kwalifikacje 12:00
Niedziela, 14 kwietnia 2010
Wyścig 13:00
Zaprojektowany przez Hermanna Tilke tor został przed rozpoczęciem obecnego sezonu nieco zmieniony. Nowa jego część to dodatkowe 8 zakrętów położone na sporej różnicy poziomów. Zaczyna się ona tuż za starym zakrętem 4 i prowadzić będzie kierowców najpierw przez sekwencję łuków, szybki zakręt 15 i agrafkę numer 16. Tym samym tor uległ wydłużeniu o 887 m. Przedłużenie go ma przynieść więcej okazji do wyprzedzania i oczywiście większe wyzwania dla kierowców.
Długość toru: 6 299 m
Liczba okrążeń: 49
Dystans wyścigu: 308,405 km
Liczba zakrętów: 23 – 13 prawych i 10 lewych
Najdłuższa prosta: 1090 m (prosta start/meta)
Liczba prostych: 4
Pierwsze Grand Prix: 2004
Średnia prędkość: 216,074 km/h (na starym torze)
Rekord toru należy do powracającego właśnie w tym sezonie do wyścigów Michaela Schumachera – 1:30.252 (2004).
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: