GP Bahrain 2010
Przed nami pierwsza runda Mistrzostw Świata Formuły 1. W tym roku zaczynamy od wizyty w Bahrajnie. Zespoły jak zwykle wylądowały na miejscu już na początku tygodnia.
Sakhir Circuit 2010 |
![]() |
rys.autorka
|
Piątek, 12 kwietnia 2010
Trening 1 8:00 – 9:30
Trening 2 12:00 – 13:00
Sobota, 13 kwietnia 2010
Trening 9:00 – 10:00
Kwalifikacje 12:00
Niedziela, 14 kwietnia 2010
Wyścig 13:00
Zaprojektowany przez Hermanna Tilke tor został przed rozpoczęciem obecnego sezonu nieco zmieniony. Nowa jego część to dodatkowe 8 zakrętów położone na sporej różnicy poziomów. Zaczyna się ona tuż za starym zakrętem 4 i prowadzić będzie kierowców najpierw przez sekwencję łuków, szybki zakręt 15 i agrafkę numer 16. Tym samym tor uległ wydłużeniu o 887 m. Przedłużenie go ma przynieść więcej okazji do wyprzedzania i oczywiście większe wyzwania dla kierowców.
Długość toru: 6 299 m
Liczba okrążeń: 49
Dystans wyścigu: 308,405 km
Liczba zakrętów: 23 – 13 prawych i 10 lewych
Najdłuższa prosta: 1090 m (prosta start/meta)
Liczba prostych: 4
Pierwsze Grand Prix: 2004
Średnia prędkość: 216,074 km/h (na starym torze)
Rekord toru należy do powracającego właśnie w tym sezonie do wyścigów Michaela Schumachera – 1:30.252 (2004).
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: