
Gosia znowu na podium!
Po przepięknej walce Gosia Rdest zajęła drugie miejsce w wyścigu na torze Nürburgring. Zaliczyła tym samym udany debiut w GT4 Central European Cup za kierownicą Audi R8 LMS GT4 w barwach zespołu Phoenix Racing.
Gosi przypadła w sobotnim wyścigu druga zmiana. W momencie wyjazdu z pitu do lidera (Marylin Niderehauser w KTM) dzieliło ją ponad 5 sekund. Zaczęła się walka, podczas której kibice mogli obserwować emocjonujący pościg. Gosia zaprezentowała niesamowite tempo i z każdym okrążeniem systematycznie zmniejszała dystans, by ostatecznie zakończyć pościg 0,5 sekundy za liderem.
Zabrakło jednego okrążenia, by przejąć P1, ale i tak jestem bardzo zadowolona z tempa. Świetnie jest znowu gościć na Nürburgringu, to jeden z moich ukochanych torów – nie kryła emocji Gosia. To dla niej kolejny z rzędu udany weekend z zespołem Phoenix Racing. Zaledwie tydzień temu stała na podium w serii GT4 European Series we włoskim Misano.
Wyścig na Nürburgringu był również wspaniałym momentem kobiecego motorsportu – o pierwsze miejsce walczyły dzisiaj dwie kobiety, Gosia Rdest i Marylin Niederhuser. Dwie panie na podium to w serii GT4 niecodzienny widok.
Najnowsze
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
Filarami filozofii Alpine jest lekkość, francuski savoir vivre oraz uśmiech na twarzy kierowcy. To te elementy przyświecały projektantom modelu A290, bazującego na niedawno wskrzeszonym Renault 5. Elektryczny hothatch nie tylko pokazuje silną zmianę kierunku rozwoju marki, ale jednocześnie stanowi zapowiedź nadchodzącej gamy. Plany producenta obejmują bowiem aż siedem nowych modeli Alpine, które mają zostać wprowadzone […] -
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
-
Motocykliści giną 27 razy częściej niż kierowcy aut! Wypadki na jednośladach w Polsce: statystyki, przyczyny i jak jeździć bezpieczniej
-
Chińskie baterie litowo-jonowe biją rekordy! 520 km zasięgu w 5 minut – czy to koniec ery spalinówek?
Zostaw komentarz: