
Gosia Rdest wystartuje w TCR Portugal
Gosia Rdest już w najbliższy weekend wystartuje w serii TCR Portugal. Polka zadebiutuje za kierownicą Hondy Civic w zespole Target Competition. Będzie to drugi występ Polki w serii TCR.
Gosia Rdest nie na długo odwiesiła kask po zakończeniu sezonu Audi Sport TT Cup. Już w najbliższy weekend Polka wystartuje gościnnie w rundzie TCR Portugal na torze Estoril w zespole Target Competition. Gosia nie kryje radości z powrotu na tor, być może po raz ostatni przed zimową przerwą:
„Przerwa od ścigania trwała krócej niż się spodziewałam. Mam przyjemność wystartować w najbliższy weekend w serii TCR Portugal w zespole Target Competition. Nie ukrywam, że będzie to sprawdzenie siebie samej przed nadchodzącym sezonem. Będę debiutować za kierownicą Hondy Civic, która w sezonie 2016 we wszystkich seriach TCR była najszybszym samochodem”.
Honda Civic TYPE R TCR to samochód o mocy 330 koni mechanicznych, momencie obrotowym 400 Nm i wadze ok. 1200 kg. W serii TCR startuje kilka marek samochodów, m.in. Seat Leon, Volkswagen Golf czy wspomniana Honda Civic. W tym roku do grona marek oferujących samochód z myślą o kategorii TCR dołączyło Audi, lansując nowy model RS3 LMS.
Gosia opowiada o nadchodzącym weekendzie: „Nigdy nie byłam na torze Estoril. Będę miała jedną sesję treningową, żeby zapoznać się z tym obiektem. Wyścig będzie na tyle specyficzny, że będę dzielić samochód z innym zawodnikiem. Każdy z nas będzie miał do przejechania dwa osobne 25-minutowe wyścigi. Drugim kierowcą będzie Jurgen Schmarl, który w tym sezonie startował w serii TCR germany właśnie za kierownicą Civica. Zespół Target Competition jest znakomicie przygotowany, w pełni profesjonalny, dlatego liczę na owocną współpracę”.
Gosia już wcześniej miała do czynienia z serią TCR. We wrześniu tego roku wystartowała gościnnie w ostatniej rundzie TCR Germany, gdzie osiągnęła bardzo dobry wynik, zwracając uwagę swoimi umiejętnościami. TCR to z pewnością seria godna uwagi, rozwijająca się w bardzo szybkim tempie.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: