
Gosia Rdest – najszybsza Polka i e-sportowiec Pasha w kampanii… piwa
Jeden z polskich browarów po raz kolejny zaskakuje kampanią łączącą świat offline z onlinem - w ramach promocji piwa 0,0% marka zaprosiła do współpracy: Gosię Rdest, najszybszą Polkę oraz Pashę, gracza e-sportowego.
Wszystkie materiały zostały przygotowane z myślą o środowisku Facebooka i Instagrama, a w ramach prowadzonych działań Rdest i Pasha udowodnili, że można się spełniać i żyć pełnią życia niezależnie od drogi, jaką się wybierze.
Browar zainspirował Gosię Rdest, kierowcę wyścigowego i najszybszą Polkę oraz Pashę, zawodowego gracza e-sportowego do tego, aby wspólnie pokazali, jak rozumieją życie bez ograniczeń. Oboje spotkali się na torze w Brnie, gdzie Gosia ścigała się w swoim Seacie, a Pasha na specjalnym symulatorze komputerowym. Relację z tego wyjątkowego spotkania można zobaczyć w kanałach social media marki polskiego piwa.
Dzięki zerowej zawartości alkoholu piwo 0,0% umożliwia dorosłym konsumentom cieszenie się smakiem piwa, kiedy tylko mają na to ochotę, bez jakichkolwiek ograniczeń i obaw, nawet w sytuacjach, w których kiedyś było to niemożliwe: przed prowadzeniem samochodu, w podróży czy przed treningiem.
Nie byłybyśmy jednak sobą, gdybyśmy tego po swojeu nie skomentowały. Po ostatniej wizycie na Warszawskim Festiwalu Piwa już wiemy, że piwo bezalkoholowe w ogóle nie powinno piwem być nazywane. Więcej informacji na ten temat przeczytacie tu.
Cieszymy się bardzo, że Gosia pozyskała kolejnego sponsora i będziemy mogły ją podziwiać w kolejnych wyścigach i seriach.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: