Gosia Rdest – najszybsza Polka i e-sportowiec Pasha w kampanii… piwa

Jeden z polskich browarów po raz kolejny zaskakuje kampanią łączącą świat offline z onlinem - w ramach promocji piwa 0,0% marka zaprosiła do współpracy: Gosię Rdest, najszybszą Polkę oraz Pashę, gracza e-sportowego.

Wszystkie materiały zostały przygotowane z myślą o środowisku Facebooka i Instagrama, a w ramach prowadzonych działań Rdest i Pasha udowodnili, że można się spełniać i żyć pełnią życia niezależnie od drogi, jaką się wybierze.

Browar zainspirował Gosię Rdest, kierowcę wyścigowego i najszybszą Polkę oraz Pashę, zawodowego gracza e-sportowego do tego, aby wspólnie pokazali, jak rozumieją życie bez ograniczeń. Oboje spotkali się na torze w Brnie, gdzie Gosia ścigała się w swoim Seacie, a Pasha na specjalnym symulatorze komputerowym. Relację z tego wyjątkowego spotkania można zobaczyć w kanałach social media marki polskiego piwa.

Dzięki zerowej zawartości alkoholu piwo 0,0% umożliwia dorosłym konsumentom cieszenie się smakiem piwa, kiedy tylko mają na to ochotę, bez jakichkolwiek ograniczeń i obaw, nawet w sytuacjach, w których kiedyś było to niemożliwe: przed prowadzeniem samochodu, w podróży czy przed treningiem.

Nie byłybyśmy jednak sobą, gdybyśmy tego po swojeu nie skomentowały. Po ostatniej wizycie na Warszawskim Festiwalu Piwa już wiemy, że piwo bezalkoholowe w ogóle nie powinno piwem być nazywane. Więcej informacji na ten temat przeczytacie tu.

Cieszymy się bardzo, że Gosia pozyskała kolejnego sponsora i będziemy mogły ją podziwiać w kolejnych wyścigach i seriach.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze