Gosia Rdest gotowa na drugą połowę sezonu w Volkswagen Castrol Cup
Volkswagen Castrol Cup wchodzi za kilka dni w półmetek rywalizacji. W najbliższy weekend kierowcy startujący w pucharowych Golfach spotkają się w czeskim Moście podczas czwartej rundy zawodów. W stawce 22 zawodników nie zabraknie Małgorzaty Rdest. 21-letnia zawodniczka zajmuje obecnie 9 miejsce w klasyfikacji generalnej sezonu.
Małgorzata Rdest |
fot. materiały prasowe Gosia Rdest |
Oto wypowiedź gosi przed kolejnym startem.
– Nigdy nie miałam okazji ścigać się na Autodromie Most. Pod kilkoma względami obiekt jest specyficzny, jest tam na przykład sekcja z mocnym hamowaniem, jest też prawy, bardzo szybki zakręt, jest również sekcja „S” prawo-lewo-prawo, która torowo jest dla mnie zupełnie nowym elementem. Na torze w Moście nie ma zbyt wiele miejsca do wyprzedzania, z drugiej strony, jest kilka fragmentów ewidentnie pod push-to-pasy, więc warto dokładnie przemyśleć strategię rozsądnego gospodarowania tym przyciskiem.
Zawodnicy Volkswagen Castrol Cup mają za sobą już sześć wyścigów rozegranych na trzech obiektach: Hungaroringu, Eurospeedway Lausitz i Torze Poznań. Przed nimi kolejne cztery weekendy wyścigowe zaplanowane kolejno w: Czechach (Autodrom Most) na Słowacji (Slovakia Ring) ponownie w Czechach (Automotodrom Brno) oraz w Poznaniu. Gosia jest jedyną kobietą w stawce dwudziestu jeden uczestników VWCC 2014. Jej dotychczasowy dorobek punktowy zapewnił jej dziewiąte miejsce w klasyfikacji sezonu.
Poziom w tegorocznym Volkswagen Castrol Cup jest bardzo wysoki, wyższy niż w ubiegłym roku i niż wszyscy się spodziewali przed startem tego sezonu. W klasyfikacji generalnej jestem w pierwszej dziesiątce, na pewno będę się starała przebić o kilka oczek do góry. Jestem zadowolona z pierwszej połowy sezonu. Nie zawsze może dopisywało szczęście, ale myślę, że sporo jeszcze mogę poprawić w kwalifikacjach a tempo wyścigowe mam dobre. Podczas treningów przed Mostem będę pracować właśnie nad skutecznością w czasówce, wypróbujemy różne opcje stosowania push-to-pasów – mówi zawodniczka.
Gosia Rdest Volkswagen Castrol Cup 2014 |
fot. Volkswagen |
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: