Gosia Rdest 12. w drugim wyścigu, 14. w generalce Volkswagen Castrol Cup 2014
To była emocjonująca końcówka sezonu . Ostatnia runda serialu Volkswagen Castrol Cup 2014 odbyła się w sobotę na Torze Poznań. W ciągu kilku godzin sytuacja zmieniała się jak w kalejdoskopie. Ale wszystko zakończyło się szczęśliwie.
Stanowisko Gosi Rdest na Volkswagen Castrol Cup 2014 i jej Golf GTI. |
![]() |
fot. Volkswagen |
Gosia Rdest w sobotnim, pierwszym wyścigu, startowała z 15. pozycji uzyskanej w klasyfikacjach. Szybko przebiła się na 14 lokatę, jednak nie ukończyła pierwszego wyścigu z powodu kontaktu z autem Adama Rzepeckiego – niestety otrzymała za to zdarzenie karę. W drugim wyścigu, po zaciętej walce, uplasowała się na bardzo dobrej, dwunastej pozycji.
Galeria zdjęć z finałowych wyścigów tutaj. |
Pierwszy sezon w samochodzie turystycznym jedynej kobiety w stawce 22 zawodników serialu Volkswagen Castrol Cup 2014 przebiegał pod znakiem nauki i zdobywania doświadczeń w jeździe przednionapędowym Golfem GTI.
Gosia zajęła ostatecznie 14. miejsce w klasyfikacji generalnej.
-Ostatni tegoroczny wyścig Volkswagen Castrol Cup zakończył się dla mnie bardzo pomyślnie. Jestem bardzo zadowolona ze swojego tempa jazdy i z walki na torze. Było parę czystych, fajnych wyprzedzeń i ostatecznie udało się minąć metę w Poznaniu na dwunastym miejscu. Szczególnie emocjonująca była walka na ostatnich okrążeniach z Pawłem Krężelokiem za co bardzo mu dziękuję. W ciągu całego sezonu wiele się nauczyłam jeśli chodzi o ściganie się autem przednionapędowym. Było wiele emocjonujących momentów, które z pewnością zaowocują w przyszłości. Korzystając z okazji chciałam podziękować swojemu zespołowi za cały sezon i mechanikom VW Racing Polska za pracę przy pucharowym Golfie.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: