
Ford Tourneo Custom w wersji plug-in hybrid. Jaki ma zasięg?
Czy wersja plug-In hybrid to rozwiązanie dla firm, które chcą korzystać z nowoczesnych środków transportu umożliwiających m.in. wjazd do stref zerowej emisji w największych miastach, z uwagi na tryb całkowicie elektrycznej jazdy?
Ford Tourneo Custom to jedyny pojazd z swoim segmencie, który oferuje sześć pojedynczych siedzeń z możliwością ich dowolnego ustawienia. To zapewnia klientom najwyższą elastyczność w konfiguracji modelu i formie użytkowania tylnej części kabiny samochodu. Ustawienie tylnych rzędów w formacie konferencyjnym zapewnia doskonały dostęp i lepszą interakcję między pasażerami.
Pasażerowie z tylnych siedzeń, docenią również bardziej efektywny system klimatyzacji oferujący szybsze chłodzenie lub ogrzewanie, sześć portów USB oraz 10-głośnikowy system audio dostrojony pod kątem bogatego i zrównoważonego dźwięku, niezależnie od układu tylnych siedzeń.
Standardowe wyposażenie obejmuje, aktywowany głosem, system komunikacji i rozrywki SYNC 3 firmy Ford, zapewniający pełną kompatybilność z Apple CarPlay i Android Auto, wyposażony w 8-calowy kolorowy ekran dotykowy.
Model ten może być ładowany z sieci elektrycznej w celu jazdy bezemisyjnej – umożliwiając ośmioosobowemu pojazdowi poruszanie się w coraz większej liczbie stref dostępnych dla pojazdów o bardzo niskiej emisji, które są wprowadzane w całej Europie m.in. w Krakowie. Zaawansowany hybrydowy układ napędowy zapewnia bezemisyjny zasięg jazdy do 50 km. W trybie pracy z silnikiem spalinowym, zasięg może przekroczyć nawet 500 km.
Oczywiście Tourneo Custom jest również wyposażony w zaawansowane, 2-litrowe silniki wysokoprężne Ford EcoBlue, dzięki którym jest mocniejszy i bardziej wydajny niż kiedykolwiek wcześniej, zapewniając do 185 KM oraz 415 Nm momentu obrotowego. Klienci mogą zdecydować, czy wolą skrzynię manualną czy też automatyczną 6-biegową.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?