Ford przedstawił nowe wersje Trail i Active dla modeli Transit i Tourneo
Ford przedstawił nowe, solidne, przystosowane do jazdy poza asfaltem wersje Trail i Active dla modeli Transit i Tourneo. Wszystkie można zamówić już teraz, z terminem odbioru pod koniec lata.
Nowe wersje Transit Trail i Transit Custom Trail zostały zaprojektowane specjalnie do pracy w trudniejszych warunkach trakcyjnych, z którymi radzą sobie dzięki nowemu mechanicznemu mechanizmowi różnicowemu o ograniczonym poślizgu (mLSD), który pojawi się w wariantach Transit i Transit Custom z napędem na przednie koła oraz w wersjach Transita dysponujących napędem Intelligent All-Wheel Drive.
Wersje Trail mają dodatkowe czarne panele boczne oraz podobne osłony wokół przednich i tylnych dolnych zderzaków. Owal „Ford” o większym rozmiarze, umieszczony w matowej czarnej kratce chłodnicy, wzmacnia śmiałe, świadczące o funkcjonalności linie modelu oraz oddaje jego ducha. Podobne wrażenie robią wyjątkowe, 16-calowe felgi aluminiowe i logo „Trail” na przednich drzwiach. Transita Customa można również wyposażyć w relingi dachowe oraz dodatkowe progi.
Modele Transit i Transit Custom Trail z napędem na przednie koła standardowo wyposażone są w mechaniczny mechanizm różnicowy mLSD, a Transit Trail jest dostępny z napędem na wszystkie koła Intelligent All-Wheel Drive, pozwalającym na śmiałe funkcjonowanie w trudniejszych warunkach terenowych i pogodowych.
Transit Trail jest również dostępny z napędem na wszystkie koła Intelligent All-Wheel Drive, który wybitnie podnosi jego funkcjonalność w terenie. Układ ten poprawia podstawową konfigurację napędu na tylne koła, kierując do 50% momentu obrotowego na oś przednią w oparciu o dane na temat przyczepności, zmieniających się nawierzchni oraz reakcje kierowcy.
Wszystkie modele Transit Trail i Transit Custom Trail są napędzane zaawansowanym, 2,0-litrowym silnikiem wysokoprężnym EcoBlue, o trzech wariantach mocy maksymalnej: 130 KM, 170 KM i 185 KM.
Ponadto modele Transit Custom Trail oferują dodatkową oszczędność, dzięki wersjom hybrydowym, napędzanym zelektryfikowanymi układami hybrydowymi z 2,0-litrowym silnikiem spalinowym EcoBlue, w wersjach mocy: 130 KM, 170 KM i 185 KM.
Modele Active wyróżniają się elementami nadwozia inspirowanymi stylem SUV-ów:
- Unikalnymi 17-calowymi felgami aluminiowymi
- Typową tylko dla tej linii, siatkową strukturą osłony chłodnicy.
- Dodatkowymi panelami ochronnymi nadkoli, boków nadwozia, tylnego zderzaka i nakładek lusterek
- Relingami dachowymi w standardzie
Wersje Active są dostępne z napędami w trzech wariantach mocy 130 KM, 170 KM i 185 KM, w zależności od modelu i specyfikacji. Automatyczne i manualne skrzynie biegów są dostępne dla całej gamy.
Nowe modele Trail i Active zyskały również udoskonalenia, wprowadzone do oferty Transita, Transita Custom i Tourneo Custom w 2019 r. Znalazły się wśród nich oszczędne 2,0-litrowe silniki wysokoprężne EcoBlue oraz miękka hybryda EcoBlue Hybrid z 48-woltową instalacją elektryczną, a także modem FordPass Connect (rozwiązanie zapewniające poprawę wykorzystania pojazdu w firmie oraz optymalizację kosztów eksploatacji) oraz nowe elementy wyposażenia wnętrza i systemy wspomagające kierowcę.
Najnowsze
-
Minister Gawkowski stracił samochód za 100 tys. zł. Oszukali go metodą „na bliźniaka”
Funkcjonariusze CBŚP zatrzymali osoby należące do międzynarodowej grupy przestępczej, zajmującej się kradzieżą samochodów. Podczas działań służb udało się odzyskać kilka skradzionych pojazdów w tym Peugeota 5008, który, jak się okazało, należy do ministra cyfryzacji Krzysztofa Gawkowskiego. Ten podzielił się swoją historią w mediach społecznościowych. -
Ile samochód przejedzie na rezerwie? Ile pojadę z zasięgiem 0 km?
-
Znaki C-5 oraz D-3 wyglądają prawie identycznie, ale kierowca nie może ich pomylić
-
Będzie nowy odcinek drogi ekspresowej S10. Znamy datę otwarcia
-
Wyrzuciła papierosa z auta, napluła na zwracających jej uwagę, a potem nasłała agresora
Zostaw komentarz: