Ford przedstawił nowe wersje Trail i Active dla modeli Transit i Tourneo

Ford przedstawił nowe, solidne, przystosowane do jazdy poza asfaltem wersje Trail i Active dla modeli Transit i Tourneo. Wszystkie można zamówić już teraz, z terminem odbioru pod koniec lata.

Nowe wersje Transit Trail i Transit Custom Trail zostały zaprojektowane specjalnie do pracy w trudniejszych warunkach trakcyjnych, z którymi radzą sobie dzięki nowemu mechanicznemu mechanizmowi różnicowemu o ograniczonym poślizgu (mLSD), który pojawi się w wariantach Transit i Transit Custom z napędem na przednie koła oraz w wersjach Transita dysponujących napędem Intelligent All-Wheel Drive. 

Ford przedstawił nowe wersje Trail i Active dla modeli Transit i Tourneo

Wersje Trail mają dodatkowe czarne panele boczne oraz podobne osłony wokół przednich i tylnych dolnych zderzaków. Owal „Ford” o większym rozmiarze, umieszczony w matowej czarnej kratce chłodnicy, wzmacnia śmiałe, świadczące o funkcjonalności linie modelu oraz oddaje jego ducha. Podobne wrażenie robią wyjątkowe, 16-calowe felgi aluminiowe i logo „Trail” na przednich drzwiach. Transita Customa można również wyposażyć w relingi dachowe oraz dodatkowe progi.

Modele Transit i Transit Custom Trail z napędem na przednie koła standardowo wyposażone są w mechaniczny mechanizm różnicowy mLSD, a Transit Trail jest dostępny z napędem na wszystkie koła Intelligent All-Wheel Drive, pozwalającym na śmiałe funkcjonowanie w trudniejszych warunkach terenowych i pogodowych.

Ford przedstawił nowe wersje Trail i Active dla modeli Transit i Tourneo

Transit Trail jest również dostępny z napędem na wszystkie koła Intelligent All-Wheel Drive, który wybitnie podnosi jego funkcjonalność w terenie. Układ ten poprawia podstawową konfigurację napędu na tylne koła, kierując do 50% momentu obrotowego na oś przednią w oparciu o dane na temat przyczepności, zmieniających się nawierzchni oraz reakcje kierowcy.

Wszystkie modele Transit Trail i Transit Custom Trail są napędzane zaawansowanym, 2,0-litrowym silnikiem wysokoprężnym EcoBlue, o trzech wariantach mocy maksymalnej: 130 KM, 170 KM i 185 KM. 

Ford przedstawił nowe wersje Trail i Active dla modeli Transit i Tourneo

Ponadto modele Transit Custom Trail oferują dodatkową oszczędność, dzięki wersjom hybrydowym, napędzanym zelektryfikowanymi układami hybrydowymi z 2,0-litrowym silnikiem spalinowym EcoBlue, w wersjach mocy: 130 KM, 170 KM i 185 KM.

Ford przedstawił nowe wersje Trail i Active dla modeli Transit i Tourneo

Modele Active wyróżniają się elementami nadwozia inspirowanymi stylem SUV-ów:

  • Unikalnymi 17-calowymi felgami aluminiowymi
  • Typową tylko dla tej linii, siatkową strukturą osłony chłodnicy. 
  • Dodatkowymi panelami ochronnymi nadkoli, boków nadwozia, tylnego zderzaka i nakładek lusterek
  • Relingami dachowymi w standardzie

Wersje Active są dostępne z napędami w trzech wariantach mocy 130 KM, 170 KM i 185 KM, w zależności od modelu i specyfikacji. Automatyczne i manualne skrzynie biegów są dostępne dla całej gamy.

Ford przedstawił nowe wersje Trail i Active dla modeli Transit i Tourneo

Nowe modele Trail i Active zyskały również udoskonalenia, wprowadzone do oferty Transita, Transita Custom i Tourneo Custom w 2019 r. Znalazły się wśród nich oszczędne 2,0-litrowe silniki wysokoprężne EcoBlue oraz miękka hybryda EcoBlue Hybrid z 48-woltową instalacją elektryczną, a także modem FordPass Connect (rozwiązanie zapewniające poprawę wykorzystania pojazdu w firmie oraz optymalizację kosztów eksploatacji) oraz nowe elementy wyposażenia wnętrza i systemy wspomagające kierowcę.

Ford przedstawił nowe wersje Trail i Active dla modeli Transit i Tourneo

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze