
Ford ogłosił wprowadzenie pięciotonowej ciężarówki z rodziny Transita
Ford ogłosił dzisiaj wprowadzenie nowej pięciotonowej ciężarówki z rodziny Transita, w wersji Van z zamkniętym nadwoziem lub podwozia z kabiną, o dopuszczalnej masie całkowitej 5000 kg.
Większa o 300 kg ładowność, którą przewyższa poprzedni, najbardziej wydajny wariant Transita, przypadnie do gustu szczególnie klientom, którzy poszukują cięższego pojazdu-bazy do modyfikacji na wszelkie wersje wywrotek, karetek pogotowia, policyjnych samochodów dostawczych i minibusów z co najmniej 19 miejscami siedzącymi.
Ford oferuje 5-tonową ciężarówkę w szerokiej gamie wersji podwozia modelu Transit z kabiną, dając klientom do wyboru trzy rozstawy osi, cztery długości ramy oraz pojedynczą lub podwójną kabinę z miejscami siedzącymi dla maksymalnie siedmiu osób (łącznie z kierowcą), co sprawia, że łatwo wybrać konfigurację najlepiej odpowiadającą specyficznym wymaganiom firmy.
Dopuszczalna ładowność podwozia z kabiną wynosi 2872 kg dla wariantów przeznaczonych do modyfikacji nadwozia oraz 2558 kg ładowności netto w przypadku wyposażenia w fabrycznie zamontowaną platformę.
10-biegowa automatyczna skrzynia biegów sprawiają, że podwozie z pojedynczą kabiną 5-tonowego Transita jest użyteczną bazą do modyfikacji na karetki pogotowia i policyjne pojazdy dostawcze lub mobilne centra dowodzenia i kontroli. Długość przestrzeni ładunkowej 4217 mm ułatwia załadunek i przewożenie przedmiotów o standardowej długości, takich jak rury lub deski. Wszystkie 5-tonowe warianty Transita są wyposażone w napęd na tylne koła.
Nowy 5-tonowy Transit korzysta z zaawansowanych systemów bezpieczeństwa, łączności i wspomagania kierowcy, które zostały wprowadzone do rodziny Transita pod koniec 2019 roku.
Obejmują one system komunikacji i rozrywki Ford SYNC 3, 2 elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy, który umożliwia korzystanie z takich systemów, jak asystent wspomagający parkowanie 3 i system utrzymania auta na pasie ruchu 3 oraz nowy moduł interfejsowy (Upfitter Interface Module).
Moduł ten, w przypadku wyposażenia pojazdu w elementy lub urządzenia specjalistyczne, pozwala na pobieranie przez nie danych z układów elektrycznych Transita, podnosząc bezpieczeństwo i wydajność – na przykład nie zezwalając na działanie wywrotki, przed unieruchomieniem pojazdu i załączeniem hamulca ręcznego.
Najnowsze
-
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
5 lat. Tyle projektantom BMW zajęło przygotowanie nowej ”jedynki”. Kompakt z Bawarii o oznaczeniu F70 przynosi powiew świeżości, ale nie rezygnuje z dotychczasowych proporcji. BMW 120 – Niby zupełnie inny, a jednak trochę podobny Wymiary nie odstają spektakularnie od generacji F40. Auto jest dłuższe o 4 centymetry i odrobinę wyższe. Bez zmian pozostał rozstaw osi, szerokość […] -
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
Zostaw komentarz: