Ford i Google nawiązali współpracę. Czego dotyczy?

Jak Google może wpłynąć na rozwój samochodów amerykańskiego producenta?

Ford i Google ogłaszają dzisiaj unikalne, strategiczne partnerstwo na rzecz przyspieszenia procesu transformacji Forda oraz innowacji w dziedzinie tzw. “connected vehicles”.

Ford wybrał również Google Cloud jako swojego preferowanego dostawcę usług chmurowych, aby wykorzystać najwyższej klasy doświadczenie firmy w zakresie danych, sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML).

Dzięki temu, Ford będzie mógł:

  • Dalej ulepszać obsługę klientów dzięki zróżnicowanej technologii i spersonalizowanym usługom;  
  • Przyspieszyć modernizację produktów, zarządzanie produkcją i łańcuchem dostaw, w tym badać możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji do szkolenia pracowników produkcyjnych i zwiększania niezawodności urządzeń w fabrykach;  
  • Przyspieszyć wdrażanie modeli biznesowych opartych na danych, dzięki którym klienci będą otrzymywać powiadomienia w czasie rzeczywistym, takie jak przypomnienia o przeglądzie czy oferty dotyczące możliwości wymiany modelu samochodu na nowszy.

Wykorzystanie systemu Android w pojazdach umożliwi również Fordowi i zewnętrznym programistom tworzenie aplikacji, które będą ulepszać i dostosowywać do każdego klienta doświadczenia korzystania z samochodu.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze