Ford i Google nawiązali współpracę. Czego dotyczy?
Jak Google może wpłynąć na rozwój samochodów amerykańskiego producenta?
Ford i Google ogłaszają dzisiaj unikalne, strategiczne partnerstwo na rzecz przyspieszenia procesu transformacji Forda oraz innowacji w dziedzinie tzw. “connected vehicles”.
Ford wybrał również Google Cloud jako swojego preferowanego dostawcę usług chmurowych, aby wykorzystać najwyższej klasy doświadczenie firmy w zakresie danych, sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML).
Dzięki temu, Ford będzie mógł:
- Dalej ulepszać obsługę klientów dzięki zróżnicowanej technologii i spersonalizowanym usługom;
- Przyspieszyć modernizację produktów, zarządzanie produkcją i łańcuchem dostaw, w tym badać możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji do szkolenia pracowników produkcyjnych i zwiększania niezawodności urządzeń w fabrykach;
- Przyspieszyć wdrażanie modeli biznesowych opartych na danych, dzięki którym klienci będą otrzymywać powiadomienia w czasie rzeczywistym, takie jak przypomnienia o przeglądzie czy oferty dotyczące możliwości wymiany modelu samochodu na nowszy.
Wykorzystanie systemu Android w pojazdach umożliwi również Fordowi i zewnętrznym programistom tworzenie aplikacji, które będą ulepszać i dostosowywać do każdego klienta doświadczenia korzystania z samochodu.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: