Ford Focus ST z bardzo mocnym silnikiem debiutuje w wersji kombi
Opracowany przez Ford Performance Focus ST pojawi się w salonach latem. Co zastaniemy pod maską?
Wyposażony będzie w lubiący wysokie obroty silnik benzynowy EcoBoost 2,3-litra o mocy 280 KM, sprzężony z sześciostopniową manualną lub siedmiostopniową automatyczną skrzynią biegów. Do wyboru będzie również silnik wysokoprężny EcoBlue 2,0-litra o mocy 190 KM z sześciostopniową manualną skrzynią biegów.*
Pod maską Focusa ST przewidziano takie zaawansowane sportowe rozwiązania jak: sterowany elektronicznie mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, dostosowanie obrotów silnika do płynniejszej zmiany biegów, możliwości wyboru trybu jazdy, które zapewnią bezkompromisowe osiągi zarówno na torze, jak i w codziennej eksploatacji.
*Emisja CO2 dla Focusa ST z silnikiem 2,3 litra EcoBoost – od 179 g/km, zużycie paliwa od 7,9 l/100 km; Emisja CO‑2 dla wersji z silnikiem wysokoprężnym 2,0-litra EcoBlue – od 125 g/km, zużycie paliwa 4,8 l/100 km
Najnowsze
-
-10°C i niemy diesel na parkingu. Winne są nie świece, a ten zapomniany element
Gdy słupek rtęci spada poniżej -10°C, twój diesel może przestać być samochodem, a stać się drogą bryłą lodu. Okazuje się, że za 9 na 10 porannych koszmarów odpowiada ten sam, lekceważony przez kierowców element. -
Opony to za mało. Te 2 płyny w aucie decydują o bezpieczeństwie zimą. Sprawdź przed wyjazdem!
-
Niebezpieczne „mikołajki” pod maską: na 8 z 10 płynów do spryskiwaczy nie można polegać
-
Świąteczny prezent od Forda: hybrydowy van, który ratuje zwierzęta. Zobacz, jak działa „112 dla zwierząt
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Zostaw komentarz: