Flakon dla perfum Zoom-Zoom wybrany!
14 czerwca w Teatrze Kamienica w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród laureatom ogólnopolskiego konkursu designu „Poczuj radość tworzenia", organizowanego przez Mazda Motor Poland.
Uczestnicy konkursu mieli za zadanie zaprojektować flakony dla perfum Zoom-Zoom, w wersji dla kobiet i dla mężczyzn. Obie kompozycje zapachowe zostały stworzone wspólnie z Kayah i perfumerią Douglas tak, aby jak najlepiej odzwierciedlać koncepcję Zoom-Zoom. Są jedyne w swoim rodzaju, pełne energii, ekspresji i radości.
II miejsce, Marta Garbińska, Jan Lutyk
|
![]() |
fot. Mazda |
Prace konkursowe można było składać między 18 kwietnia a 6 czerwca br., na stronie konkursowej www.mazdadesign.pl, w dwóch kategoriach: projekt do wdrożenia i projekt z fantazją. Do konkursu zostali zaproszeni nie tylko profesjonaliści, ale także osoby, które nigdy wcześniej nie próbowały swoich sił w projektowaniu. Chodziło o to, aby każdy mógł poczuć radość tworzenia.
Jury nie miało łatwego wyboru. Konkurs spotkał się z dużym zainteresowaniem, na portalu pojawiło się bardzo wiele ciekawych propozycji. W sumie nadesłano 516 projektów, w kategorii „Do realizacji”: 259, zaś w kategorii „Open”: 257. Jako kryterium oceny brano pod uwagę oryginalność i innowacyjność projektu, nawiązanie do designu i idei Zoom-Zoom Mazdy oraz estetykę i realność wdrożenia. Nie mniej istotna była spójność koncepcji na obie wersje flakonu – męską i damską.
W składzie jury konkursu Zoom-Zoom Mazda Design obecni byli: Maja Ganszyniec, uznana designerka, przewodnicząca jury, wspomniany Peter Birtwhistle – główny projektant Mazdy w Europie, Fryderyk Zyska – laureat nagrody Grand Prix konkursu Zoom-Zoom Mazda Design 2010 oraz przedstawicielki partnera merytorycznego konkursu, Międzynarodowego Festiwalu Designu w Łodzi: Małgorzata Żmijska, manager Festiwalu i Agnieszka Kajper – wybitna projektantka specjalizująca się w designie szkła. Patronem merytorycznym konkursu Mazda Design był Międzynarodowy Festiwal Designu w Łodzi – od lat ekspert w dziedzinie designu w Polsce.
Zwycięski flakon zostanie wyprodukowany w Hutach Szkła KROSNO jesienią tego roku. Perfumy Zoom-Zoom, wybrane przez KAYAH, wraz z flakonem autorstwa Jana Kochańskiego, w limitowanej, kolekcjonerskiej edycji trafi na półki Douglas House of Beauty, największej perfumerii w Polsce, w warszawskiej Arkadii.
Zapraszmy do obejrzenia galerii nagrodzonych prac.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: