Fitness i szkolenia z Ramoną
Ramona Karlsson, która radzić sobie musi z samochodem WRC, doskonale wie, jak ważna w rajdach jest dobra kondycja fizyczna. Postanowiła w tym zakresie przeszkolić swoje podopieczne z projektu „Młode kobiety za kierownicą”.
Do programu YFD Ramona wybrała 7 kobiet w wieku 15-20 lat, startujących w dyscyplinach rajdowych, wyścigowych i rallycrossowych. W dniach 25-26 czerwca odbyło się trzecie szkolenie dla całej grupy, która otrzymała także nowe kombinezony OMP w barwach projektu.
Dziewczyny w nowych kombinezonach |
![]() |
fot. Christian Gustafsson
|
Pierwszy dzień szkolenia dziewczyny pod okiem trenera Erika spędziły w klubie fitness, gdzie prócz testów wytrzymałościowych, biegu na 3 km i różnych ćwiczeń, poznały także zasady dobrego odżywiania się. Następnie brały udział w wykładzie zespołu Kristoffersson Motorsport o tym, jak budować rajdowy zespół i jak z nim dobrze współpracować.
![]() |
fot. Christian Gustafsson
|
![]() |
fot. Christian Gustafsson
|
Kolejnego dnia wieczorem, role się zamieniły, bo to zawodniczki pod okiem Ramony prezentowały swój wykład dla młodzieży. Każda z nich mogła opowiedzieć o swojej przygodzie z motosportem, osobistym rozwoju i celach:
– To był fantastyczny dzień – mówiła Ramona – jestem dumna i cieszę się ze współpracy z tymi dziewczynami! Celem tego spotkania było pogłębienie wiedzy o odżywianiu i ćwiczeniach, bo to najlepszy sposób na podtrzymanie energii i zapobieganie kontuzjom. A wykład przed publicznością miał oswoić je z publicznymi wystąpieniami. To był debiut dla wszystkich dziewczyn, ale zrobiły to tak profesjonalnie, że jestem z nich dumna. Dla mnie było to przeżycie osobiste i inspirujące – podsumowuje zawodniczka.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: