Fiat Panda (niemal) na miarę
Ponad 70 akcesoriów zgrupowanych w czterech kategoriach tworzy możliwość personalizacji nowego Fiata Panda.
![]() |
fot. Fiat |
Kategorie to Personalizacja, Informatyka, Komfort i Bezpieczeństwo. Akcesoria mają w założeniu zwiększyć komfort jazdy samochodem i uprzyjemnić przebywanie we wnętrzu nowej Pandy na co dzień. Ich stylistyka jest dopasowana do wyglądu auta i jego charakterystyki, również pod względem technicznym i mechanicznym.
W kategorii Personalizacja to m.in. trzy serie naklejek na nadwozie, 15-calowe felgi z lekkiego stopu, relingi dachowe, obudowy lusterek zewnętrznych i kołpaki kół w czterech kolorach do wyboru, stalowe zakrętki (kapturki) wentyli opon z logo Fiat oraz maty podłogowe (dywanowe, welwetowe albo gumowe) w trzech różnych wzorach dekoracyjnych.
W kategorii Informatyka prym wiedzie system „Blue&MeTM TomTom© 2” LIVE, czyli połączenie systemu teleinformatycznego z dostępem do Internetu oraz przenośnej nawigacji i bezprzewodowego łącza telefonii komórkowej. Dodatkowo dostępny jest duży wybór fotelików dziecięcych, systemów alarmowych, siatek bagażowych, kratek bagażnika, komplet czujników parkowania i śrub do mocowania kół zapobiegających kradzieży.
![]() |
fot. Fiat |
W kategorii Komfort znaleźć można akcesoria rekreacyjne, np. dachowe pojemniki bagażowe (360 lub 490-litrowe), wykładzinę ochronną bagażnika, a także uchwyty do transportu rowerów, snowboardów i nart (3 lub 4 par), kajaka czy deski windsurfingowej.
Fiat proponuje także opcjonalny pakiet wyposażenia Techno Pack, obejmujący nowy system nawigacji Blue&MeTM TomTom©, łącze bezprzewodowe Blue&MeTM oraz port multimedialny „My Port” wraz z przyciskami sterowania na kierownicy.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: